vierailija
Minä myös. Mutta et siis voi selittää?Ei ihmettele, vaan lähinnä sinä.
Minä myös. Mutta et siis voi selittää?Ei ihmettele, vaan lähinnä sinä.
Palstapesua harmittaa nyt todella isosti, siksi ei kykeneMinä myös. Mutta et siis voi selittää?
"Elon Musk denies reported $45 million a month pledge to Trump, says he doesn’t ‘subscribe to cult of personality’"Haha, Musk ei enää haluakaan tukea rahallisesti Trumpia
Minusta Trump on paras ehdokas. Siinä selitys.Minä myös. Mutta et siis voi selittää?
Sillä alkaa ittellään heittää kuten trumpilla, ehkäpä se samaistuu.Palstapesua harmittaa nyt todella isosti, siksi ei kykene
Mikä harmittaa?Palstapesua harmittaa nyt todella isosti, siksi ei kykene
Et sinä kovin laatutietoinen ole tai ei ainakaan vaatimustaso ole korkea.Minusta Trump on paras ehdokas. Siinä selitys.
Ai tämä hupiveikko vaiMinusta Trump on paras ehdokas. Siinä selitys.
Meillä on eri käsitys laadusta. En itse kaipaa esim. woketusta.Et sinä kovin laatutietoinen ole tai ei ainakaan vaatimustaso ole korkea.
Harris on naurettavampi.
Jaa, minusta hän on iloinen ja kuitenkin osaa olla tiukka, kuten entisessä työssään on ollut tarpeen.Harris on naurettavampi.
Et taida edes tietää, mitä se on alun perin tarkoittanut. Tietyille siitä on vain tullut muotisana, jota hoetaan papukaijan tavoin.Meillä on eri käsitys laadusta. En itse kaipaa esim. woketusta.
Osa on eri mieltä tiukkuudesta työssään.Jaa, minusta hän on iloinen ja kuitenkin osaa olla tiukka, kuten entisessä työssään on ollut tarpeen.
Mitä väliä sillä on, mitä se on alun perin tarkoittanut? Nyt woketus pilaa yhteiskuntaa ja sinusta huomaa, että asia on sinulle kiusallinen.Et taida edes tietää, mitä se on alun perin tarkoittanut. Tietyille siitä on vain tullut muotisana, jota hoetaan papukaijan tavoin.
Ilman että tietää ketkä muut ois ehdolla?Minusta Trump on paras ehdokas. Siinä selitys.
Miksi olisi kiusallinen jokin asia, josta en edes tiedä, mitä se sinun mielestäsi pitää sisällään?Mitä väliä sillä on, mitä se on alun perin tarkoittanut? Nyt woketus pilaa yhteiskuntaa ja sinusta huomaa, että asia on sinulle kiusallinen.
Harvoin ihmiset ovat kaikista asioista samaa mieltä. Osa tietysti myös perustaa mielipiteensä ihan vaikka huhupuheisiin.Osa on eri mieltä tiukkuudesta työssään.
Hassua kun en edes näe mitään woketusta mikä nyt kuulemma turmelee kaiken. Missä sinä näet sitä eniten?Mitä väliä sillä on, mitä se on alun perin tarkoittanut? Nyt woketus pilaa yhteiskuntaa ja sinusta huomaa, että asia on sinulle kiusallinen.
Ainakin se piilee varmaan noiden ikkunan takana ja joskus jopa sängyn alla Ehkä pahin sijainti on kuitenkin se oma pää ja mieli..Hassua kun en edes näe mitään woketusta mikä nyt kuulemma turmelee kaiken. Missä sinä näet sitä eniten?
Eiköhän ehdokkaat ole Trump ja Harris.Ilman että tietää ketkä muut ois ehdolla?
Tämä kiemurtelusi osoittaa sen. Lisäksi se vakuuttelu, että woke ei alunperin tarkoittanut nyky-wokea.Miksi olisi kiusallinen jokin asia, josta en edes tiedä, mitä se sinun mielestäsi pitää sisällään?
Kyse ei ole huhupuheista.Harvoin ihmiset ovat kaikista asioista samaa mieltä. Osa tietysti myös perustaa mielipiteensä ihan vaikka huhupuheisiin.
Woketusta näkyy lähes kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla. Mediassakin oli äskettäin juttua siitä, miten vähemmistöasemassa olevia pyritään rekryämään enemmän. Viihde on aika pitkälti woketettu, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.Hassua kun en edes näe mitään woketusta mikä nyt kuulemma turmelee kaiken. Missä sinä näet sitä eniten?