Hieman verta yhdynnän jälkeen. Joskus sattuu alavatsaans seksin aikana. Mistä voisi johtua? Kierukka on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa kenelläkään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoa kenelläkään?

Vieras
Veri on siis sellaista, että seksin jälkeen pyyhkiessä niin paperiin tulee vaaleanpunaista. Seksin aikana tietyissä asennoissa alavatsaan koskee.

Kierukan naru tuntuu.

Olen nyt ravannut lääkärissä runsaan kellertävän valkovuodon vuoksi eikä tähän ole löytynyt syytä. Liittyisikö tähän?

Kauanko se kierukka on ollut? Eli onko aina ollut noin kierukan aikana? Mä en tunne lankoja, mutta verta tulee aika usein seksin jälkeen ja välillä tuntuukin.

Kävin just papassa ja kaikki ok.

Voiko narun päät esimerkiksi hangata seksin yhteydessä emättimen reunoihin ja veritipat tulisivat tästä? Googlettelin jo kaikki kohdunkaulan syövät sun muut :(

Saattaapi olla näin ja sitten heikot limakalvot. Mä kärsin tuollasesta vaivasta(ilman kierukkaa) noin 10v. Kävin papassa (oli useimmiten ok) ja lääkärissä ja ajatuksissa pyöri syöpä tms ja stressasin tosi paljon, mutta johtui heikoista limakalvoista. Nuorempana oli laaja ektopia, mikä hoidetiin ja tilanne koheni silloin.

Onko sinulla kuparikierukka? Minulla kuparikierukka tekee juuri runsastunutta kellertävää valkovuotoa ja yhdynnän jälkeen hyvin lievää veristä tiputtelua. Papa katsottu ja kaikki ok. Gynekologi sanoi, että kierukan poistolla nämä häviävät, tai sitten niiden kanssa vaan eletään jos en halua kierukkaa poistaa.

Kipuja ei kyllä pitäisi olla, tulee mieleet enntä onkohan kierukka kunnolla paikallaan?

Kierukka teki samaa. Melkein kaikissa asennoissa, kun hieman väärin tökkäsi, seurasi niin kovaa kipua että silmissä sumeni ja verta tuli aika paljon joka kerran jälkeen. Ultrassa oli oikein paikoillaan ja gyne väitti ettei johdu kapineesta ollenkaan, mutta nämä loppuivat heti kun kierukka poistettiin. Ei uudelleen kiitos, ei se saatana ole normaalia, että se härveli hankaa paikat verille.