Hieman olen hämilläni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
Huomasin äsken Facebookissa että yksi pitkäaikaisista kavereista on mennyt tänään naimisiin. Luulin että ollaan ihan hyviäkin kavereita joten olen aivan halolla päähän lyöty kun ei ole kertonut. Tietenkin voi olla että ovat pienesti salaa mennyt naimisiin mutta hänet sen verta tuntien en usko. Kieltämättä tulee sellainen tunne että ollaanko sittenkään niin hyvää pataa.

hmm. mun yksi facebook tuttu myöskin mennyt naimisiin juuri. ja en ois ikinä uskonut että menee salaa mutta meni silti. kuulin yhdeltä yhteiseltä kaverilta että salaa menivät tahallaan, monikaan ei tiennyt. juhlat pitävät sitten joskus kun on rahaa

On mullakin kaveri mennyt salaa tai siis vihkiminen oli heidän lapsensa kastetilaisuudessa. Kukaan ei tiennyt etukäteen. Oma veljenikin ilmoitti jälkikäteen ja mieheni sisko myös lähetti tekstiviestin vihkimisen jälkeen.

Sama täällä! Ei kyllä nähdäkään kuin kerran vuodessa, mutta oli outoa kun kaikki muut ovat näköjään tienneet että ovat menossa naimisiin :/ Mutta en jaksa oikeastaan loukkaantua, ehkäpä ei vaan sitten olla enää niin läheisiä.

tuo nyt on tosi yleistä nykyään, että mennään salassa naimisiin. Älä turhaan loukkaannu. Munkin kaveripiiristä jo kolme pariskuntaa tehneet niin. Eikä se ole mikään rahakysymys. Vaan monet vierastaa semmoista ylenpalttista hössötystä ennen häitä. Ja ennenkaikkea väkinäistä juhlimista. Itse en ole ollut kuin tylsissä häissä. Ja en ikinä haluis itselle sellaisia tylsiä tavallisia häitä!

Tiedän että kuullostaa hieman lapselliselta, mutta aion nyt odottaa soittoa. Sitten tiedän minun tärkeyden jos ei soita ja kerro ilouutisia. En ole asiasta loukkaantunut vaan harmissani melkein surullinen jos kyse ei ole pienistä salahäistä.

Yhteistyössä