Menin pettämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paska nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paska nainen

Vieras
Eli taustaa ensin;
Ollaan oltu kohta 10.v yhdessä, kolme lasta, koira, paritalo, ihanat naapurit ja mulla ja miehellä mennyt ekat 9.v huonosti ja tämä viimeinen vuosi on ollut se paras ja ihanin.

Meidän suhde alkoi tavallisesti mutta kolmannen vuoden kohdalla mies kertoi ettei koskaan ihastunut tai rakastanut vaan ei ollut pokkaa mulle sanoa suoraan ja tuli ns tilanteiden mukana perässä eli tehtiin lapset, ostettiin talo ja mentiin naimisiin.

Tuli kieltämättä järkytyksenä ja osa mun "pilvilinnaa" hajosi kun tajusin että kaikki on ollut valhetta.
Mies ei halunnut erota ja lupaili että asiat paranee ja silti aina tietyn ajan jälkeen palattiin samaan "ongelmaan" että ei rakasta ja mi hajoilin taas.

Muutettiin tänne maalle missä asutaan nyt ja ihanat naapurit ja luonto muutu suhteemme uudelle tasolle.
Mies rakastaa minua, minä häntä mutta olen edelleen hieman katkera että hän " ei valinnut minua vaan minä hänet " suhteen perustana.

No nyt sitten kävi niin että minun läheisin ystävä ei jakanut tulla koiralenkille niin hänen miehensä tuli mukaan ja suuteli minua.
Se tunne oli juuri sitä mitä en ole melkein 10v kokenut.
Joku halusi minua, oikeasti..
Aloimme lajittelemaan viestejä ja salaa suutelimme kun vain oli mahdollista.
Harrastimme seksiä salaa monta kerttaa.
Samalla mieheni viettää aikaa tämän surjähyppyni kanssa metsällä ja minä hänen vaimonsa.

Sovittiin nyt että suhde loppuu ihan kiinnijäämisen takia, ei omatunnon takia.

Nyt sitten tylsä arki palasi, tajusin että mieheni ei minua rakasta niinkuin haluaisin tai sitten olen liian katkera..
Olen myös katkera ystävälleni jolla on upea mies...
Pitäisikö kertoa miehelleni vai yksinkertaisesti lähteä suhteesta?? Olen ahdistunut lähinnä siitä mitä minulla ei ole enkä siitä mitä tein.

Yök! Miten voit olla tollainen "ystävä"? Eipä ainakaan ole halua tietää, millainen olisit vihamiehenä. Eniten tossa kuviossa yököttää juurikin se, että jos itse voit parisuhteessasi huonosti,niin kuinka he*vetissä, voit tehdä ystävällesi noin???

No en asiaa suunnitellut tai koskaan asiasta haaveillut..
Jotenkin tilanteeseen vaan päädyttiin ja oma paska fiilis voitti kaiken järjen..
En koskaan olis edes kuvitellut että teen jotain tällästä mutta turha asiaa kaunistella, tehty mikä tehty..

Tiedän että mies ei minua jättäis ihan vaan sillä et tuntee huonoaomatuntoa tosta meidän alusta ja monet itkut itketty..
Lähinnä mietin että mitä jos ystävä saa tietää tai miten mies suhtautuu kaverinsa sen jälkeen vaikka ei hänelle asiasta sanoisi ( tunnen mieheni sen verran hyvin ).
Lähinnä haluisin antaa mahdollisuuden mieheni itse päättää haluaako mun kanssa olla enään ja pitäisikö hakea parisuhdeterapiaa vai lähdenkö itse pois koska tekoni on pahimmasta päästä ja kertoo meidän suhteesta niin paljon.

Tiedän että mies ei minua jättäis ihan vaan sillä et tuntee huonoaomatuntoa tosta meidän alusta ja monet itkut itketty..
Lähinnä mietin että mitä jos ystävä saa tietää tai miten mies suhtautuu kaverinsa sen jälkeen vaikka ei hänelle asiasta sanoisi ( tunnen mieheni sen verran hyvin ).
Lähinnä haluisin antaa mahdollisuuden mieheni itse päättää haluaako mun kanssa olla enään ja pitäisikö hakea parisuhdeterapiaa vai lähdenkö itse pois koska tekoni on pahimmasta päästä ja kertoo meidän suhteesta niin paljon.

Mene pois ainakin "ystäväsi" elämästä. Ja jos sun ukkos on sitä mieltä, että kaikki käy, niin kärsikää toisistanne..

Ei rakasteta eikä edes ihastumista, molempien pahanolon purkamista "yhteenkuuluvuutta" ja intohimoa.

Ainut että heillä molemmat olivat alusta saakka rakkaudesta toisiinsa ja rakastavat toisiansa mutta ns kriisi aikaa vietetään siinä perheessä.
Tiedän että ystäväni on pettänyt tätä miestä kenen kanssa minä olin mutta sitä en hänelle kerro koska lupasin ystävälleni.
Eli aikamoinen solmu..

Mies rakastaa minua, minä häntä mutta olen edelleen hieman katkera että hän " ei valinnut minua vaan minä hänet " suhteen perustana.
- - -
Olen ahdistunut lähinnä siitä mitä minulla ei ole enkä siitä mitä tein.

Näin ne naiset etenevät kohti tasa-arvoa? Jos parisuhde on syntynyt naisen aloitteesta, on mies luuseri, joka ei ansaitse kunnioitusta. Naisen pitää olla tavoitelluin prinsessa.

Ja tietenkin on ihan jees, että ajattelet mitä sinulta puuttuu ja sotket kaikkien muiden elämän. Miehesi, ystäväsi, hänen miehensä ja lapsiesi.

Pienet lapset tässä eniten kärsii. Ei varmaan kannata tehdä kovin nopeita siirtoja, kun on noinkin kauan lusittu. Hakeutukaa pariterapiaan, mutta älä kerro pettämisestä. Se ei auta ketään, paitsi ehkä sinua.

Näin ne naiset etenevät kohti tasa-arvoa? Jos parisuhde on syntynyt naisen aloitteesta, on mies luuseri, joka ei ansaitse kunnioitusta. Naisen pitää olla tavoitelluin prinsessa.

Ja tietenkin on ihan jees, että ajattelet mitä sinulta puuttuu ja sotket kaikkien muiden elämän. Miehesi, ystäväsi, hänen miehensä ja lapsiesi.

Vaude.. kyllä on älykästä analyysia asiasta. Ihan on tippa silmässä tuosta nerokkuudesta. Huomaakohan ap, että sinä korostat sanoja tasa-arvoa ja sinulta? :laugh:

Tässä mennään nyt taas niin intohimon tunne edellä. Tavallinen hyvä arki ei riitä. Sekoitetetaan alkuhullaantumisen voimakas tunne syvempään välittämiseen ja siitoutumiseen.ei se johdu tuosta äijäsä, että himoitset häntä, vaan,omasta jostain kriisistä.

Yhteistyössä