?
:/
Vieras
Niin, siinä se tulikin. Jotenkin vaan tuntuu siltä. Ja musta tuntuu myös, että ei sekään rakasta minua. Olen yrittäny puhua, mutta mies ei halua puhua, lähtee aina karkuun tilannetta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos tilanne on jatkunu muuttumattomana todella kauan kuukausia tai jopa vuosia niin parempi varmaan lähtä eri teille. kyllä sen huomaa jos hänen läheisyytensä ei herätä koskettamis tai halaamishalua pitkään aikaan. puhukaa asioista ennen turhia johtipäätöksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kuten sanoin, mies ei ole valmis puhumaan. Ei halua kuulemma erotakaan, sen on sanonut. Enkä minäkään lapsen takia! Tätä on kestäny nyt ehkä pari viikkoa...
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Pari viikkoa on onneksi vielä aika lyhyt aika. Luultavasti kyse on ohimenevästä kriisistä.
Jos mies ei halua puhua ja asia ahdistaa, kirjoita hänelle kirje. Ei syyllistävä eikä syyttelevä, vaan ehkä enemmän omia tunteitasi avaava.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Pari viikkoa on onneksi vielä aika lyhyt aika. Luultavasti kyse on ohimenevästä kriisistä.
Jos mies ei halua puhua ja asia ahdistaa, kirjoita hänelle kirje. Ei syyllistävä eikä syyttelevä, vaan ehkä enemmän omia tunteitasi avaava.
Mä olen avannut omia tunteitani useaankin otteeseen. Hän kuuntelee kyllä, muttakun pyydän kommentoimaan ja sanomaan omat tunteensa, ei pysty siihen.
Mies on lihonut tässä vuoden sisällä ainakin 15 kiloa. Sekin ärsyttää, ei tee edes mieli enää, seksiä esim.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on kai samanlainen tilanne. kyllä mä rakastan miestäni,mutta en enää niin kun ennen. sit mä rakastuin toiseen enkä tiedä mitä pitäis tehdä.
miten voi unohtaa sen toisen ja oppia rakastaan omaa niinkuin ennen. erotakkaan en halua,kai. mies kuitenkin rakastaa mua,sen tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on kai samanlainen tilanne. kyllä mä rakastan miestäni,mutta en enää niin kun ennen. sit mä rakastuin toiseen enkä tiedä mitä pitäis tehdä.
miten voi unohtaa sen toisen ja oppia rakastaan omaa niinkuin ennen. erotakkaan en halua,kai. mies kuitenkin rakastaa mua,sen tiedän.
Hei, mä olen kans ihastunut toiseen, mutta en halua siitä mitään, koskaan! Se on vain sellainen fantasia, sanotaanko näin. Jollain tapaa mäkin kai rakastan miestäni, lapseni isänä ainakin, mutta kyllä se on vaimon rakkaus on kadonnut, melkein kokonaan...