Parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Minä en enää tiedä rakastanko miestäni. Päällisin puolin voi näyttää, että meillä on kaikki hyvin, mutta minusta tuntuu, kuin olisi kivi sydämen päällä. Meidän suhteesta puuttuu mielestäni ainakin luottamus, toisen kunnioitus ja rehellisyys. Meidän pitäisi ottaa pian iso asuntolaina, mutta en tiedä uskallanko, jos meidän suhde on näin huteralla pohjalla. Asiaa ei auta yhtään, että mies ei edes halua puhua asiasta. Aina on niin kiire johonkin, ettei ehdi alas istua ja jutella. Miehen mielestä kaikki on hyvin, niin kauan kuin minä olen äiti ja puoliso, joka hoitaa yksin kodin ja perheen eikä koskaan valita mistään ja antaa miehen tehdä isot päätökset.

Miksi et luota mieheesi? Parisuhde ei toimi ilman kunnioitusta ja luottamusta....
Kirjoita miehellesi kirje ja kerrot kaiken rehellisesti. Jos äiti voi huonosti, niin se heijastuu lapsiin, ja kannattaa kokeilla perheneuvolaa, voimia.

En ottaisi tuossa tilanteessa. Perustelisin miehelle, noin kun kirjoitat. Ei ne parisuhde ongelmat ratkea omassakaan kodissa. Velka vielä kiristää välejä, koska toisen ainakin oltava töissä ja yleensä se on mies.

Alkuperäinen kirjoittaja luonnonlapsi:
Miksi et luota mieheesi? Parisuhde ei toimi ilman kunnioitusta ja luottamusta....
Kirjoita miehellesi kirje ja kerrot kaiken rehellisesti. Jos äiti voi huonosti, niin se heijastuu lapsiin, ja kannattaa kokeilla perheneuvolaa, voimia.

Koska mies salailee asioita. Kyse ei ole pettämisestä tai mistään sellaisesta. Minä kyllä kunnioitin miestäni, mutta se oli vaikeaa, koska se oli yksipuolista; mies ei kunnioittanut minua yhtään. Ja miehen salailun myötä minunkin kunnioitus miestä kohtaan on vähentynyt suuresti. Olen jopa kirjoittanut miehelle kirjeen, mutta siihen hän ei reagoinut mitenkään. =(

Yhteistyössä