Ä äiti minäkin Vieras 20.04.2007 #1 huhuu.. onko täällä hesassa muita mammoja joilla olis ikää 25-30v?? Missä päin luuraatte??
J jybis Aktiivinen jäsen 18.12.2006 9 237 0 36 21.04.2007 #4 20 vasta olen :ashamed: mutta maunulassa odotellaan vielä!!
M Miia82 Jäsen 07.04.2005 273 0 16 26.04.2007 #8 heipä hei' olen kannelmäestä 24-vuotias,2 pojan ja yhden tytön äiti onlyyou@netti.fi
P Peep Uusi jäsen 16.08.2007 28 0 1 16.08.2007 #9 Täällä ollaan Sörkässä! Mailia saapi laittaa peep82@luukku.com
S Santtu81 Aktiivinen jäsen 15.04.2005 4 053 0 36 10.09.2007 #13 Onko kellekään vastailtu tätä kautta? Mulle ei ainakaan..
M mupeli Aktiivinen jäsen 22.11.2006 1 674 0 36 21.09.2007 #15 Täällä alppiharjussa, vai mikä tää nyt on. Aika lähellä sörkän metristä kumminkin! :wave: yv:tä saa laittaa.
Täällä alppiharjussa, vai mikä tää nyt on. Aika lähellä sörkän metristä kumminkin! :wave: yv:tä saa laittaa.
T Toivotaan Jäsen 21.02.2007 576 0 16 10.10.2007 #18 Vuosaaressa, ikää 27 -vuotta, pikkuinen syntynee päivänä minä hyvänsä...
P persvakoonasana Aktiivinen jäsen 19.06.2007 16 180 0 36 20.10.2007 #19 Kantakaupungin alueella asustellaan ja ensimmäistä odotellaan. =)
N niina83 Uusi jäsen 02.12.2007 14 0 1 02.12.2007 #21 Vuosaari, 2-vuotiaan pojan äiti. Toisen LA kesäkuussa. 24v olen
J jybis Aktiivinen jäsen 18.12.2006 9 237 0 36 09.12.2007 #22 mä päivitän..asutaan nykyään suurmetsässä