hevoset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On täällä ainakin yksi. Meidän hevonen kuoli ollessani raskaana, joten tällä hetkellä harrastus on vähän jäissä. Käyn kuitenkin kummityttöni hevosella silloin tällöin keventelmässä, ettei ihan unohdu. Ehkä suunnilleen kerran kuussa olen käynyt kesän ja syksyn aikana. Täytyisi taas ryhdistäytyä... :ashamed:

Minä innostuin kesällä tuosta ratsastuksesta liki 20 vuoden tauon jälkeen uudelleen.

Ratsastamassa yritän käydä n. 1-2 krt / viikossa.

Tällä hetkellä lainailen kahden ystäväni heposta, mutta ilmeisesti toinen noista muuttaa meille heti kun saadaan tilat tehtyä. :D :D :D Tallin saisi nopeastikkin valmiiksi, mutta laitumen saan vasta reilun vuoden päästä. Ovat nimittäin nyt kaikki pellot vuokralla ja hankalaa on purkaa tuota pitkä aikaista vuokrasopimusta :/

No, onneksi saan noita ihania karvaturpia käydä rapsuttelemassa ja paijailemassa ja ratsastamassa tämän väliajan !

Kummasti tuo aika vaan tuntuu riittävän... tosin pitänee myöntää, että välillä kotityöt jäävät vähän huonomalle... :ashamed:

Mutta kyllä tuo ratsastus on niiiiiiin ihanaa vastapainoa työlle ja lasten hoidolle, että siihen ihmeesti aina jostain saa hetken kaivetuksi. =)

Aloitin lapsuuden haaveharrastuksen tuossa pari vuotta sitten, mutta raskauden takia en ole nyt tän vuoden puolella ratsastellut. Nyt voisi sitten taas pikku hiljaa palailla, kunhan tuo tikkirivistö tuosta paranee...

no täs on yks hevostelija kans. harrastus on nyt vähän hyllyllä. uus paikkakunta,ei oo yksin tullu lähdettyä tallille, kolme pientä lasta, aika siis tosi kortilla. mutta kuhan noi tyttäret vähän kasvaa nii tarkotus ois jatkaa harastusta. mun ei oo tarkotus sitä unohtaa, ja toivottavasti joskus ois oma polle ellei kaksikin :heart: mistä päin suomee te muut olette?

juu...täälläkin yksi...ihan hyvin aika riittää...iltaisin menen tallille kun mies tulee kotiin ja silloin kun en itse jaksa/ehdi meidän hevoseb hoitaja käy.
3 poikaa on joten kyllä kotopnakin tekemistä riittä...mutta äidille on hyväks päästä pariks tunniks hevostelemaan illalla:) =)

täällä kans yks hevosteleva äitee. Nyt on hevonen koeajalla, hyvin aika riittää. Mies joustaa ja on lasten kans ja onhan mulla lapset paljon mukanakin tallilla. Mulla on kaks lasta 2,5v poika ja 1v tyttö.

Mailia saa laittaa, ois kiva saada hevostelevia mailikavereita =)

sannannaa@luukku.com

Mulla on hevonen. Otin ensin vuokrahevosen, kun tyttö oli 1.5 vuotias, ostin sitten oman ja nyt tyttö on 2,5 vuotias, mutta harvoin tallilla mukana. Silmiä kun ei ole selässä, niin tulee jätettyä tyttö isän kansa kotiin siksi aikaa. Käyn tallilla 2-3 kertaa viikossa, opiskelujen ja osa-aikatyön lisäksi. Olen etsinyt hevoselleni aikuisratsastajaa, että se saisi enemmän liikuntaa. Halukkaita ei juuri ole, koska hevonen vierastaa ja kokeilee uusia ihmisiä. Nyt sitä ratsastaa ainakin vähän aikaa lisäkseni ratsastuksenohjaaja.

mulla on kaks pollea ja ne asustaa tällä hetkellä siskon tallissa 3km päässä. tehdään työt noin suurin piirtein puoliksi tosin sisko yleensä hoitaa aamu- ja iltatallin ku pihassa kerta on. Lapset 5- ja 4- vuotta ovat paljo mukana ja sit mies tietty hoitaa kans. Hyvin aika oikeastaan riittä vaikka töissäki käyn.

Täälläkin yksi hevosteleva mamma! oma polle löytyy, nyt ylläpidossa, kun odottelen (vielä 5 pvää käynnistykseen...) kaksosia. ensi kesäksi tulee takaisin... joulun jälkeen aijon kyllä taas tunneille, ettei ihan kaikki unohdu..! Irc-galleriasta löytyy heposesta kuvia nickillä murmelit...

Yhteistyössä