siis kilvet viety pois ns seisonnassa? eikö liikenne vakutus ole pakollinen? on auto missä hyvänsä? vai miten nuo vakutus hommat mene nykysten? kuulsotaa kyllä semmoselle että kattelisin auton muualta.
Höpön höpön! Ei tässä ole mitään hämärää (kuten sanoin, tunnen sen myyjän, eikä se ole mikään huijarityyppi), vaan mulle tulee vaan yksi ylimääräinen mutka ja yks, kaks ylimääräistä päivää odottelua, ennen kun saan sen ajettua kotiin. Traileria en vuokraa sen takia (koska kellään tutulla ei sellasta ole lainata), vaan odotan sitten sen pari päivää, että saan ne vakuutukset. Koska pointti ei nyt ollut siinä, onko se seisonnassa vai käytöstä poistettu (ja kilvet oli paikoillaan), koska se ei tee siitä hämärää (tai kusetusta, kuten joku väitti), vaan siinä, ettei siinä ole nyt tällä hetkellä vakuutusta, enkä näin ollen voi sitä saman tien ajaa kotiin, kun paperit tehdään. En ota sitä riskiä, että joku sattuu just sillon kotimatkalla ajamaan vaikka kylkeen jostain risteyksestä ja sitten en saa mistään mitään, kun ei ole enää edellisen omistajan vakuutusta, eikä mun omaa... Eikä se ole mun syy, jos he on sen verran pöljiä, että pitää autoaan vakuuttamattomana. Heiltä se on pois (niin kauan kun se auto on heidän nimillään), jos sille autolle tapahtuu jotakin sinä aikana.