Herranjumala,olipas mun mummolla taas jutut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No että nuori äiti siinä ei taas tajua yhtään, että vauvan kuuluu olla yöunilla jo kello 17.00 mennessä. Varmaan se äiti menee jonku räkälän kautta kotiinki ja ei taatusti oo siivonnu vuoteen ja varmaan se syöttää vauvalle ranskiksia joka päivä. Ja että se äiti on joku lähiö-yh ihan varmasti, eikä isästä oo tietoakaan... :xmas:

No en ajattelisi yhtään mitään, eihän kello kuusi ole edes kovin myöhään. Likka meni vauvana nukkumaan 21-22, joten olisko pitänyt sen kuuden jälkeen vain könnätä kotona...

mummoni oli nähnyt äidin vastasyntyneen,varmaan parikuisen,vauvan kanssa ostoshelvetissä..."eihän tuon ikäisen kanssa voi lähteä niin myöhään ulos.kohta tulee pimeeääkin!"

:headwall: mummot!!

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mummoni oli nähnyt äidin vastasyntyneen,varmaan parikuisen,vauvan kanssa ostoshelvetissä..."eihän tuon ikäisen kanssa voi lähteä niin myöhään ulos.kohta tulee pimeeääkin!"

heh, mun täytynee pysyä tarkkaan sisällä sit joulun aikoihin vauvan kanssa kun aurinko ei juuri muuta ku käy vähän kurkkaamassa tuolla taivaalla ja oikein lappilaiset ei varmaan sit käy kaupassa sydäntalvella ollenkaan :D

:D Niillä on iän tuomaa viisautta, kuulemma. :o :o

nää on just perus mummojen höpinöitä mutta onkohan ne mummut ottanut huomioon että aamulla kun kaupat avautuu 7 aikaan on silloinkin pimeää.

mun mummo on 60vuotias,jäi sairaseläkkeelle viimevuonna..tekee nykyään niin ihmeellisiä huomioita ympäristöstään,ja puuttuu muiden elämään.tekemisen puutetta(ko).
arvatkaa uskallanko haukkujen pelossa ite lähtee vauvan kans mihinkään.. :D

Mä olin viikon vanhan kanssa illalla kaupassa ja keskellä jotain fucking pääsiäisruuhkaa. Enkä koe että muksu olisi jotenkin kärsiny tilanteesta, pakkohan mun oli hakee safkaa tai oltaisiin oltu nälissään.

Yhteistyössä