Olipas mummolla kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Käytiin eilen miehen mummolla, oli kutsunut meidät syömään kun nykyään asutaan niin lähellä. Kyseli jo tässä vaiheessa että aiotaanko tehdä vielä lisää lapsia ja sanottiin että pian alkaa olla lapsiluku varmaankin täysi, että tuskinpa. Mummo siihen sanoi miehelleni että no jos sä tota p.anet niin tuleehan niitä..! :xmas: :o no joo, voihan sen niinkin ajatella... :whistle: toinen kommentti tulikin sitten mulle kun mies oli vessassa. Mummo sanoi että oli tuossa yks päivä miettinyt että enkö mä aina liiskaannu mun miehen alle kun se on niin paljon isompi kun mä :headwall: ja taas tietty vasta myöhemmin keksin ne hyvät heitot takas... :whistle:
Kaikenlisäks tää mummeli on käynyt viime viikolla jo parina iltana soittelemassa ovikelloa vähän ennen kymmentä. Meillä on välillä jo kaikki siihen aikaan unilla. Sitten yks soittelee ovikelloa ja huutaa postiluukusta että mummo täällä..!

On se karseeta kun pitää vielä tuossa iässä lapsentekoasioita pyöritellä päässä. Eikö mummos saisi mistään miestä ittelleen, niin ei tarttisi teidän asioita vatvoa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:43 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:36 vinttijengi kirjoitti:
mukava mummeli :laugh:
No jaa... Mua ainakin ärsyttää ne kaikki muka vitsit miehen painosta. Ja selitäpä vähän liikaa ottaneelle ovella, että me ollaan kylläkin jo nukkumassa...

ai sillä mummelilla on sit vielä tollanen "harrastuskin" :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:46 vinttijengi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:43 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:36 vinttijengi kirjoitti:
mukava mummeli :laugh:
No jaa... Mua ainakin ärsyttää ne kaikki muka vitsit miehen painosta. Ja selitäpä vähän liikaa ottaneelle ovella, että me ollaan kylläkin jo nukkumassa...

ai sillä mummelilla on sit vielä tollanen "harrastuskin" :whistle:
Joo. Just hän oli se, joka piti ensimmäisenä kuskata kotiin meidän häistä, jo iltapäivällä... :whistle: itse ei ois halunnut lähteä, mutta alkoi mennä vähän "yli", monenkin mielestä...

VOi ei...

Onko lapset kaikki teidän yhteisiä?
JOs sillä vaikka vaikutusta asiaan?

Onko mummo hiprakassa kun käytte kylässä?

Minkä ikäinen onpi mummo? asuu yksin siis? kauanko on ollu ilman miestä?

Saisittekos mummon jonnekkin seuranakujuttuun?

Siitä puhe mistä puute :whistle: anteeksi :ashamed: mutta onhan toi aika hävytöntä kenenkään sanoa mitään tommosta.
Mummeli olisi varmaankin iltasella tullut vaan tarkistamaan ettei ole lapsenteko ja liiskaus käynnissä, ihan sinun parasta ajattelee :laugh:

onkohan kuinkakin iäkäs immeinen kysymyksessä...
nimittäin nää "vanhat" eli yli 70v osaa kyllä välillä repästä oikein mahtavasti...eihän ne pahaa tarkoita...ovat vaan oppineet sanomaan asiat suoraan... :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:47 miee kirjoitti:
VOi ei...

On kaikki lapset meidän yhteisiä. Ei ollut eilen hiprakassa, mutta krapulassa oli kuulema. Mummo on 55v ja on naimisissa, ties monettako kertaa. Seuransa löytää joltain kurssilta ja lähibaarista kai :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:48 Powerpuff Girls kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute :whistle: anteeksi :ashamed: mutta onhan toi aika hävytöntä kenenkään sanoa mitään tommosta.
Mummeli olisi varmaankin iltasella tullut vaan tarkistamaan ettei ole lapsenteko ja liiskaus käynnissä, ihan sinun parasta ajattelee :laugh:
Niinpä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:50 TheSimpsons kirjoitti:
\
VOi ei...

On kaikki lapset meidän yhteisiä. Ei ollut eilen hiprakassa, mutta krapulassa oli kuulema. Mummo on 55v ja on naimisissa, ties monettako kertaa. Seuransa löytää joltain kurssilta ja lähibaarista kai :whistle:

JA tuo seuranakujuttuun=seuranhakujuttuun...mutta se puoli on siis kunnossa... tai siis ainakin pitäisi olla...

Taitaa mummo vaan olla vähän pimee mieleltään, jos tollaista juttua ääneen sanoo.....

Oliskohan mahdollista ettette sitten menisi sinne ku toooosi harvoin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:54 miee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:50 TheSimpsons kirjoitti:
\
VOi ei...

JA tuo seuranakujuttuun=seuranhakujuttuun...mutta se puoli on siis kunnossa... tai siis ainakin pitäisi olla...

Taitaa mummo vaan olla vähän pimee mieleltään, jos tollaista juttua ääneen sanoo.....

Oliskohan mahdollista ettette sitten menisi sinne ku toooosi harvoin...
Joo mies eilenkin jo epäili että kannataakohan mennä, mutta mentiin kun ajateltiin että sitten taas tulee illalla ovikelloa soittelemaan jos ei mennäkään. Lapsia pyysi hoitoon mutta kotiin tullessa mies sanoi että joo ehkä sitten kun on ollut ensin 10v juomatta :whistle: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:50 Mellu kirjoitti:
onkohan kuinkakin iäkäs immeinen kysymyksessä...
nimittäin nää "vanhat" eli yli 70v osaa kyllä välillä repästä oikein mahtavasti...eihän ne pahaa tarkoita...ovat vaan oppineet sanomaan asiat suoraan... :hug:
Sanoohan monet nuoremmatkin suoraan, mutta mun mielestä jotkut tuollaiset ajatukset ois ihan fiksua pitää omana tietonaan.

Yhteistyössä