Käytiin eilen miehen mummolla, oli kutsunut meidät syömään kun nykyään asutaan niin lähellä. Kyseli jo tässä vaiheessa että aiotaanko tehdä vielä lisää lapsia ja sanottiin että pian alkaa olla lapsiluku varmaankin täysi, että tuskinpa. Mummo siihen sanoi miehelleni että no jos sä tota p.anet niin tuleehan niitä..! :xmas:
no joo, voihan sen niinkin ajatella...
toinen kommentti tulikin sitten mulle kun mies oli vessassa. Mummo sanoi että oli tuossa yks päivä miettinyt että enkö mä aina liiskaannu mun miehen alle kun se on niin paljon isompi kun mä :headwall: ja taas tietty vasta myöhemmin keksin ne hyvät heitot takas...
Kaikenlisäks tää mummeli on käynyt viime viikolla jo parina iltana soittelemassa ovikelloa vähän ennen kymmentä. Meillä on välillä jo kaikki siihen aikaan unilla. Sitten yks soittelee ovikelloa ja huutaa postiluukusta että mummo täällä..!
Kaikenlisäks tää mummeli on käynyt viime viikolla jo parina iltana soittelemassa ovikelloa vähän ennen kymmentä. Meillä on välillä jo kaikki siihen aikaan unilla. Sitten yks soittelee ovikelloa ja huutaa postiluukusta että mummo täällä..!