Paljon halauksia ja voimia.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Tapahtu sitte se kaikista pahin vaihtoehto..sikiö oli kuollu viikoilla 7... tänään olin sit kavinnas :'(
Voi ei!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Tapahtu sitte se kaikista pahin vaihtoehto..sikiö oli kuollu viikoilla 7... tänään olin sit kavinnas :'(
Voimia !!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Tapahtu sitte se kaikista pahin vaihtoehto..sikiö oli kuollu viikoilla 7... tänään olin sit kavinnas :'(
Helppo sun siinä vingua jolla 4 tervetta lasta ja kaikki tainnu tulla aikasta helposti... juu 5vuotta yritysta ennekö tuli plussa et katotaan kauanko nyt menee.... juu ei näköjään ollu maailmanloppu mutta oli mun/meiän unelman loppu.. ja mun vauvan loppu ennekö pääsi edes kunnolla alkuun.....Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jahas. No eikö se ole hyvä tietää, että voit tulla vielä raskaaksi? Uutta yritystä kehiin vain, keskenmenoja nyt tapahtuu maailmassa vähän väliä, ei se nyt mikään maailmanloppu ole.
Niinpä. saanu vielä kaksoset jotka halus ABORTOIDA!!!!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Helppo su n siinä vingua jolla 4 tervetta lasta ja kaikki tainnu tulla aikasta helposti...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jahas. No eikö se ole hyvä tietää, että voit tulla vielä raskaaksi? Uutta yritystä kehiin vain, keskenmenoja nyt tapahtuu maailmassa vähän väliä, ei se nyt mikään maailmanloppu ole.
Et tainnut lukea koko ketjua? Ymmärsin, että ap on kärsinyt 5v lapsttomuudesta...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jahas. No eikö se ole hyvä tietää, että voit tulla vielä raskaaksi? Uutta yritystä kehiin vain, keskenmenoja nyt tapahtuu maailmassa vähän väliä, ei se nyt mikään maailmanloppu ole.
Ei varmaan lukenut kuin alun...Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda::/Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:onnea onnea onnea!!!!!!
Lämmin halaus sinulle. Minä ymmärrän ehkä jotain siitä, mitä olet kokenut. Itsellä takana 4 keskenmenoa, ja olen minäkin kuullut kuinka jopa jotkut lapsettomat kadehtivat niitä, jotka ovat tulleet raskaaksi. Juuri tuosta samasta syystä, voi tulla raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Helppo su n siinä vingua jolla 4 tervetta lasta ja kaikki tainnu tulla aikasta helposti...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jahas. No eikö se ole hyvä tietää, että voit tulla vielä raskaaksi? Uutta yritystä kehiin vain, keskenmenoja nyt tapahtuu maailmassa vähän väliä, ei se nyt mikään maailmanloppu ole.