herranjumala .... mä en voi itkee ku en tajuaa....

<3
Voi, onnea ap:lle!!! En tiedä, miten herkistikin niin kovin, meinaa ihan itku tulla :) Katsoin profiiliasi ja huomasin, että olit vain muutama päivä sitten täällä puhunut siitä, että olette 5 vuotta yrittäneet ja uskokin mennyt (vai miten siinä kirjoitettiinkaan). Aivan ihana uutinen :heart:

Kaikkea hyvää teille :hug:

Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Sain verikokeen tuloksen 1!!! ja oon RASKAANA!!!! :heart: :'( :D mä aivan tärisen onnesta ...voiko mulla olla näin hyvä tuuri!! :) nyt on 5 pitkän vuoden piina päättyny!!!
Onnea!!!!

Muistan tuon tunteen. Luulin etten koskaan saa lapsia ja sit yllättäen + testissä. Nyt kolme lasta joista kaksi jälkimmäistä lähes yhtä suuria ylläreitä.

Onnea onnea!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Sain verikokeen tuloksen 1!!! ja oon RASKAANA!!!! :heart: :'( :D mä aivan tärisen onnesta ...voiko mulla olla näin hyvä tuuri!! :) nyt on 5 pitkän vuoden piina päättyny!!!
:D :flower: Onnea ihan hirveesti!! Ja vauvaliimaa rutkasti mukaan!!! :heart:

maami
saitko siitä hcg .-veritestistä tuloksen 1?Vai mistä testistä?
Itselläni kun on kanssa tuota yrittämistä ja pe oli hcg 1 ja ti-aamulla 2.1 ja sanoivat ettei raskautta.Viivaa ei ole kotitestiin tullut.

Bööna
Alkuperäinen kirjoittaja maami:
Itselläni kun on kanssa tuota yrittämistä ja pe oli hcg 1 ja ti-aamulla 2.1 ja sanoivat ettei raskautta.Viivaa ei ole kotitestiin tullut.
Olettaisin että tuo yksi on ilman shiftia lyöty !, koska kotitestissä ei näy jos hcg-määrä on 1?

saitko siitä hcg .-veritestistä tuloksen 1?

Taisi huutomerkin tilalle vaan lipsahtaa 1 ;) Kyllä se HCG pitää olla huomattavasti korkeampi, että viittaa raskauteen. Raskauden edetessä nousee useisiin tuhansiin tuo arvo.

Onnea ap:lle raskaudesta!! :flower: :heart: Meillä yritettiin 2v. ennenkun plussa pärähti ja kyllä siinä hysteeristä hihittämistä oli ilmassa, kun testin tein :D Mies ei meinannu nahoissaan pysyä, kun soitin sille töihin, että nyt se on totta. Oli kaikille työkavereille kahvipöydässä kertonu samantien, että nyt se emäntä on vihdoin raskaana =)

Sen ykkösen piti olla huutomerkki... mä en tiedä verikokeitten lukemia sano vaan että on positiivinen.. :) onnea teille yritykseen.

Kiitos kaikkille onnitteluista ...eka neuvola maanantaina :) tästä tää lähtee....malta odottaa että vauva jo syntyis :heart:

Mä pidän täällä sormet ja varpaat pystyssä että minimatkustaja pysyisi kyydissä :heart: :heart: Ihan meinas kyynel tulla silmään kun luki tuota ekaa sivua :hug: Alkuraskauden vuodothan on hyvin yleisiä,toivotaan parasta

Yhteistyössä