Onnea!!!!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Sain verikokeen tuloksen 1!!! ja oon RASKAANA!!!! :heart: :'( mä aivan tärisen onnesta ...voiko mulla olla näin hyvä tuuri!! nyt on 5 pitkän vuoden piina päättyny!!!
:flower: Onnea ihan hirveesti!! Ja vauvaliimaa rutkasti mukaan!!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Sain verikokeen tuloksen 1!!! ja oon RASKAANA!!!! :heart: :'( mä aivan tärisen onnesta ...voiko mulla olla näin hyvä tuuri!! nyt on 5 pitkän vuoden piina päättyny!!!
Olettaisin että tuo yksi on ilman shiftia lyöty !, koska kotitestissä ei näy jos hcg-määrä on 1?Alkuperäinen kirjoittaja maami:saitko siitä hcg .-veritestistä tuloksen 1?Vai mistä testistä?
Itselläni kun on kanssa tuota yrittämistä ja pe oli hcg 1 ja ti-aamulla 2.1 ja sanoivat ettei raskautta.Viivaa ei ole kotitestiin tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja maami:saitko siitä hcg .-veritestistä tuloksen 1?
Sen ykkösen piti olla huutomerkki... mä en tiedä verikokeitten lukemia sano vaan että on positiivinen.. onnea teille yritykseen.Alkuperäinen kirjoittaja maami:saitko siitä hcg .-veritestistä tuloksen 1?Vai mistä testistä?
Itselläni kun on kanssa tuota yrittämistä ja pe oli hcg 1 ja ti-aamulla 2.1 ja sanoivat ettei raskautta.Viivaa ei ole kotitestiin tullut.