herranjumala .... mä en voi itkee ku en tajuaa....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Niin tää oli liian hyvää ollakseen totta :'( veristä vuotoo ollu jo pari päivää ja lääkäri ei antanu toivoo yhtää.... mut vasta maanantaina kontrolliin :/
Miksi lääkäri ei antanut toivoa? Monella on pientä vuotoa alkuraskaudessa! Meillä kanssa tärppäsi monen vuoden jälkeen, terve tyttö syntyi. Rukoilen puolestanne!

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
:hug: toivotaan parasta! mulla vuotanut molemmissa raskauksissa, tumman ruskeaa tuhrua juurikin alkuvaiheessa..olin itekin ihan paniikissa,mutta matkassa pysyivät!
onnea koitokseen! millä viikoilla oot? tai tiedätkö
mun olis viimesten menkkojen mukaan olla viikoilla 12 ja menin sitte ultraan niin vastas vasta viikkoja 4-5 ja ei osattu sanoa onko elossa ja mulla olis ollu seuraava ultra ens to mut nyt tuli tää sitte.... jotenki usko on loppu..tottakai on pieni toivonkipinä mut..apua ei voi liikaa toivoo :'(

Hui että.. luin koko ketjun,ei ole kyllä reilua että teiltä pieni pois jo otettaisiin :'(
Kovasti toivon että kaikki olis kuitenkin ok!! Onko vuotoa tullut paljon siis pari päivää,vai vähän vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Hui että.. luin koko ketjun,ei ole kyllä reilua että teiltä pieni pois jo otettaisiin :'(
Kovasti toivon että kaikki olis kuitenkin ok!! Onko vuotoa tullut paljon siis pari päivää,vai vähän vaan?
aika paljo on saanu vaihtaa sidettä ja ihan kirkasta verta :/ aivanku olis runsaat menkat...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
:hug: toivotaan parasta! mulla vuotanut molemmissa raskauksissa, tumman ruskeaa tuhrua juurikin alkuvaiheessa..olin itekin ihan paniikissa,mutta matkassa pysyivät!
onnea koitokseen! millä viikoilla oot? tai tiedätkö
mun olis viimesten menkkojen mukaan olla viikoilla 12 ja menin sitte ultraan niin vastas vasta viikkoja 4-5 ja ei osattu sanoa onko elossa ja mulla olis ollu seuraava ultra ens to mut nyt tuli tää sitte.... jotenki usko on loppu..tottakai on pieni toivonkipinä mut..apua ei voi liikaa toivoo :'(
eli sulla on ollut ovulaatio vähän myöhässä?? näin ainakin mulle gyne selitti, kun kävin alkuraskauden ultrassa ja luulijn olevani jo 7-8vk,mutta siellä ei näkynyt viellä mitn.muutaku se joku pieni pussi?? ja olin ultran mukaan vasta 4+ viikolla...älähän nyt menetä toivoas! :hug:
se on aika yleistä toi vuota näin alussa...

Kiitos kaikille tsempeistä :hug: mä ilmottelen teille maanantaina mikä on tuomio kun tiedän kuinka uteliaita te ootte siis anteeks tiedonhaluisia :D (huumoria vähä repiä selkärangasta) itkeny silmät päästä nää pari päivää mut lepoa lepoa....

vieras
Älä vielä luovuta.
Veljen vaimolla ensimmäisessä raskaudessa alussa oli paljon vuotoja. Ihan kirkasta verta jne.
Raskaus kuitenkin sujui loppuun asti ja poika on jo 3 v.

hei
aika paljo on saanu vaihtaa sidettä ja ihan kirkasta verta :/ aivanku olis runsaat menkat...
Mulla oli myös vuotoa ekassa raskaudessa, alkupuolella. Eikä ollut edes "menkkojen aika". Vuotoa tuli muutamia päiviä runsaasti, kuten olis ollut menkat. No luultiin keskenmenoksi ja yllätys oli suuri kun viikon suremisen ja itkujen jälkeen selvisi että vatsassa olikin vielä vauva. Ei selvinnyt mistä vuoto johtui.

Kiitos kaikille tsempeistä :hug: mä ilmottelen teille maanantaina mikä on tuomio kun tiedän kuinka uteliaita te ootte siis anteeks tiedonhaluisia :D (huumoria vähä repiä selkärangasta) itkeny silmät päästä nää pari päivää mut lepoa lepoa....
aattelin vaan kertoa et mullaki tuli tokasta lapsesta verta sillai et ois kunno menkat alkanut, olin about 7 viikolla ja mul oli joku istukanrepeämä mut raskaus jatku silti, voimia sulle
:hug: on se niiiin hemmetin väärin et ne ku odottaa kauan ni aina on murheita matkas ja sit kaikki hullut ihmiset saa lapsia vaikka niille ei niitä pitäs suoda ollenkaa :'(

vieras
millon sulla se ultra tehtiin jossa olit viikolla 4-5? ihan lähiaikoinako? kun sähän plussasit jo kuukausi sitten ja jos vasta tehty ultra niin sittenhän se ei oikein voi olla normaalia... voimia sulle jos tää päättyykin huonosti :(

vieras
Voi että. Voimia sinne roppakaupalla!!!

Voi että,eihän tuo hyvältä kuullosta :(

Yhteistyössä