E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
välit työnantajaasi? pyydä apua häneltä? Esimieheltä? kait sulla joku kaveri on? mummu?
Alkuperäinen kirjoittaja yksi höynäytetty;23859058:Jotenkin tämä haiskahtaa provolta -kaikesta huolimatta että näitä sattuu. No, olipahan meillä äideillä jotain tekemistä tämänkin tunnin aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;23858768:älä todellakaan pura äidillesi mieltä jos äitisi on puolueellinen. Oma äitini on samanlainen kuin itse kirjoitit äidistäsi, eli siskoni on aina se paras ja ihanin ja hyvä, ja minä surkea luuseri.
Oma siskoni on työtön, aloittanut useita kouluja ja lopettanut kesken, elää sekavaa elämää epästabiilin miesystävän kanssa jne, ja silti äitini aina kehuu ja palvoo siskoani miten se on niin ihana, viisas ja jumalan lahja. Minä taas olen vaivalla kouluttanut itseni, akateeminen, johtotehtävissä, taloudellisesti pärjäävä, ja äitini silmissä olen kiittämätön, paha, epäonnistunut, lapsi jota pitää hävetä koko ajan jne. Lisäksi jos siskolla menee huonosti niin äiti auttaa, ja jos minulla menee huonosti niin äiti vain lyö vielä lyötyä ja oikein onnessaan sättii että "siitäs sait, ihan oikein". Äitini on jotenkin sairas, valitettavasti. Jos sinun äitisi on tippaakaan samanlainen niin ongelmien paljastaminen ei todellakaan ole hyväksi vaan pahaksi. Ja todennäköisesti voi kääntyä vielä siihen että syy onkin sinun eikä siskosi.
Mielestäni voit tehdä niin että alat vaan järjestelmään asuntoa itsellesi (tilapäismajoitus vaikka heti alkuun) ja et vaan mene kotiin miehen luokse. Kyllä se mies kohta alkaa perään kyselemään ja sitten voit vaan sanoa että "eipä sinne aviovuoteeseen mahdu kun se taitaa olla jo varattu".
Tsemppiä ja voimia, sinulla on sentään lapsesi, ja se on se ainoa tärkeä asia. Miehestä viis!
Kiinni jäit.Sanoit et sisko opiskelee yliopistossa,mutta sitten sanoit et olette pikku paikasta.Ei pikkukylillä ole yliopistoja...haiskahtaa...ajaisko sisko jostain toisesta kaupunkista panemaan miestäs??? näitä provoja pitäs miettiä hieman tarkemmin!!!!