Herranjumala, maailma kaatuu. Mies petti ja mun siskon kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shokissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23858694]Tähän vielä pitää sanoa että äiti on aina ollut siskon puolella, se on se perhanan lempilapsi. Mä taidan olla vaan rasite koko suvulle. Se varmaan pitää ihan oikeena sitä et sisko saa mun miehenkin, onhan se saanu lapsuudesta saakka kaiken muunkin. Enmä sille voi sanoa mitään.[/QUOTE]

No on kumma jos vielä tuon jälkeen on sen puolella. Sitte täytyy jo ihmetellä kuka sinut on kasvattanu jos sinusta on normaali ihminen tullu :O
Onko sulla isää? Anoppi? Appiukko?

Phöh, ei tuommosilla ihmisillä mittään tehe, otat nyt vain pesäeron ja muutat vauvamahan kans omilles. Kerhoista ja kahviloista ja netistäki löydät ystäviä vauvoineen päivineen, ainoa suunta on nyt ylöspäin.

Jos tuo on totta,ni kerro äidillesi.Miksi sie häpeet? Sun miehes ja siskos tässä pitäisi hävetä ja paljon.Mie olisin nostanu metelin enkä häipyny hiljaa ulos.

No on kumma jos vielä tuon jälkeen on sen puolella. Sitte täytyy jo ihmetellä kuka sinut on kasvattanu jos sinusta on normaali ihminen tullu :O
Onko sulla isää? Anoppi? Appiukko?

Phöh, ei tuommosilla ihmisillä mittään tehe, otat nyt vain pesäeron ja muutat vauvamahan kans omilles. Kerhoista ja kahviloista ja netistäki löydät ystäviä vauvoineen päivineen, ainoa suunta on nyt ylöspäin.

Samaa mieltä. Varsinkin, jos asut isommassa kaupungissa, niin tukiverkostoa voisi olla helpompi rakentaa. Ota vaikka yhteyttä neuvolaan, ne auttavat varmasti tai osavat kertoa paikkoja, joista voisi saada apua.

Voin kertoa, että oma eksäni petti minua ystäväni kanssa ja tiedän, että ensimmäiset tunnit sen jälkeen kun sain asiasta tietää menivät kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan...(ihminen reagoi kriisiin näin suojatakseen omaa mieltään) se kamalin järkytys ja kipu tulevat myöhemmin.
Itsekin viestittelin ties kenen kanssa asiasta aluksi...ennenkuin asian oikeasti ymmärsin

Ihan ensimmäisenä, pura tunteesi äidillesi. Ihan oikeesti, ei kannata yksin murehtia tollasta asiaa varsinkaan raskaana.

älä todellakaan pura äidillesi mieltä jos äitisi on puolueellinen. Oma äitini on samanlainen kuin itse kirjoitit äidistäsi, eli siskoni on aina se paras ja ihanin ja hyvä, ja minä surkea luuseri.

Oma siskoni on työtön, aloittanut useita kouluja ja lopettanut kesken, elää sekavaa elämää epästabiilin miesystävän kanssa jne, ja silti äitini aina kehuu ja palvoo siskoani miten se on niin ihana, viisas ja jumalan lahja. Minä taas olen vaivalla kouluttanut itseni, akateeminen, johtotehtävissä, taloudellisesti pärjäävä, ja äitini silmissä olen kiittämätön, paha, epäonnistunut, lapsi jota pitää hävetä koko ajan jne. Lisäksi jos siskolla menee huonosti niin äiti auttaa, ja jos minulla menee huonosti niin äiti vain lyö vielä lyötyä ja oikein onnessaan sättii että "siitäs sait, ihan oikein". Äitini on jotenkin sairas, valitettavasti. Jos sinun äitisi on tippaakaan samanlainen niin ongelmien paljastaminen ei todellakaan ole hyväksi vaan pahaksi. Ja todennäköisesti voi kääntyä vielä siihen että syy onkin sinun eikä siskosi.

Mielestäni voit tehdä niin että alat vaan järjestelmään asuntoa itsellesi (tilapäismajoitus vaikka heti alkuun) ja et vaan mene kotiin miehen luokse. Kyllä se mies kohta alkaa perään kyselemään ja sitten voit vaan sanoa että "eipä sinne aviovuoteeseen mahdu kun se taitaa olla jo varattu".

Tsemppiä ja voimia, sinulla on sentään lapsesi, ja se on se ainoa tärkeä asia. Miehestä viis!

Tää on mun ainoa lapsi mikä tekee tuloaan. Asutaan aika pienellä paikkakunnalla, ihan ihanaa kun kohta kaikki tietää mitä on tapahtunut. Oon paikallisella huoltiksella töissä, varmasti päivässä parissa alkaa jengi puhumaan ja naureskeleen etten osannut edes miestä itelläni pitää.

Outoa, en mä oikeestan tunne mitään kun tarkemmin ajattelee. oon lähinnä hämmästynyt, miten tässä näin kävi? Kaikki oli 6 tuntia sitten hyvin.

[QUOTE="aloittaja";23858694]Tähän vielä pitää sanoa että äiti on aina ollut siskon puolella, se on se perhanan lempilapsi. Mä taidan olla vaan rasite koko suvulle. Se varmaan pitää ihan oikeena sitä et sisko saa mun miehenkin, onhan se saanu lapsuudesta saakka kaiken muunkin. Enmä sille voi sanoa mitään.[/QUOTE]

Minkälaiset välit sun äidillä ja miehelläsi on? Jos kerrot vaan, että miehelläsi oli toinen nainen sängyssä, kun menit kotiin ja ettet halua enää mennä sinne takas. Ja jos äitis kauhistelee ja moittii miestäsi ja haukkuu sen naisen, niin paljasta sitten vasta kenestä on kyse. Ennemmin tai myöhemminhän asia paljastuu kaikille.

[QUOTE="aloittaja";23858771]Tää on mun ainoa lapsi mikä tekee tuloaan. Asutaan aika pienellä paikkakunnalla, ihan ihanaa kun kohta kaikki tietää mitä on tapahtunut. Oon paikallisella huoltiksella töissä, varmasti päivässä parissa alkaa jengi puhumaan ja naureskeleen etten osannut edes miestä itelläni pitää.

Outoa, en mä oikeestan tunne mitään kun tarkemmin ajattelee. oon lähinnä hämmästynyt, miten tässä näin kävi? Kaikki oli 6 tuntia sitten hyvin.[/QUOTE]

kuten äsken kirjoitin se kipu iskee vasta myöhemmin:(

[QUOTE="...";23858774]Minkälaiset välit sun äidillä ja miehelläsi on? Jos kerrot vaan, että miehelläsi oli toinen nainen sängyssä, kun menit kotiin ja ettet halua enää mennä sinne takas. Ja jos äitis kauhistelee ja moittii miestäsi ja haukkuu sen naisen, niin paljasta sitten vasta kenestä on kyse. Ennemmin tai myöhemminhän asia paljastuu kaikille.[/QUOTE]

Hyvä idea! Näin mä tekisin.

[QUOTE="aloittaja";23858771]Tää on mun ainoa lapsi mikä tekee tuloaan. Asutaan aika pienellä paikkakunnalla, ihan ihanaa kun kohta kaikki tietää mitä on tapahtunut. Oon paikallisella huoltiksella töissä, varmasti päivässä parissa alkaa jengi puhumaan ja naureskeleen etten osannut edes miestä itelläni pitää.

Outoa, en mä oikeestan tunne mitään kun tarkemmin ajattelee. oon lähinnä hämmästynyt, miten tässä näin kävi? Kaikki oli 6 tuntia sitten hyvin.[/QUOTE]

No, ei varmasti kukaan naura raskaana olevalle naiselle. Miehesi ja siskosi harrastavat seksiä keskenään sinun ollessa raskaana. Huh Huh. He joutuvat kyllä häpeämään.

Hei, ei ne noin ajattele! Itse ajattelisin niin, että onpa harvinaisen törkeä ja kamala MIES ja ihmettelisin, että miten kukaan voi siskolleen tehdä noin, mennä nyt raskaana olevan siskonsa miehen kanssa sänkyyn. Sympatiat olisi täysin sinun puolellasi.

Tuskin kukaan sulle nauraa, varmaan ovat pahoillaan sun puolesta ja pitävät miestäsi ja siskoasi sairaina! Sinä et ole tässä syyllinen missään nimessä!

[QUOTE="vieras";23858802]En usko. Yövuoroja ei suositella raskauden aikana ei niitä ole pakko tehdä. Kuka idiootti tekee vapaaehtoista yövuoroa kuudennella kuulla raskaana. Tuitui.[/QUOTE]

Jos raskaus etenee hyvin, itse voi hyvin ja jaksaa, niin miksei tekis vapaaehtoisesti? Hyvinhän yövuoroista tienaa - tulevaa äitiysrahaa ajatellen.

[QUOTE="vieras";23858802]En usko. Yövuoroja ei suositella raskauden aikana ei niitä ole pakko tehdä. Kuka idiootti tekee vapaaehtoista yövuoroa kuudennella kuulla raskaana. Tuitui.[/QUOTE]

Joo, yövuoroista saa ylimääräistä rahaa. Mies on työtön, eletään mun palkalla. Tai siis elettiin. jokainen penni tulee tarpeeseen.

Noh, sellasista naureskelijoista ei kannata perustaa paskan vertaa. Jokainen normaali ihminen on petetyn puolella. Ja ne jotka ei ole, niille voi nauraa, koska jostaki kohtaa päästä puuttuu ruuvi jos toinenki.
Eikä tuommosta ukkoa edes kannattais pystyä pitämään.

Vielä se iskee rajuna, todellisuus. Mut siihen asti ois hyvä että järjestelet asioita kuntoon, ettei tarvi tunnemyrskyissä isoimpia juttuja hoitaa.

Mikäs siinä jos töihin pystyy? Pienellä työnantajalla asiat on monesti vähän eri lailla kun isoilla työnantajilla. Ja saahan yötöistä lisät.

Esikoista oottaessa tehin yövuoroja vähän väliä. Ihan pari päivää ennen lapsen syntymäänki olin pidennetyn yövuoron töissä.

no varmaan sellainen joka tekee muutoinkin yötöitä..
niin tein mibnäkin kunnes sain vaihdettua päivävuoroon, niitä vaan ei ole ihan aina tarjolla..

Tuskin kukaan sulle nauraa, varmaan ovat pahoillaan sun puolesta ja pitävät miestäsi ja siskoasi sairaina! Sinä et ole tässä syyllinen missään nimessä!

Helkutti, mun sisko on joku puolijulkkis tässä kylässä. On kunnanvaltuustossa ja urheiluseuran toiminnassa mukana, kai se saa jonkun kruunun jossain vaiheessa pyyteettömästä toiminnastaan. Sille tulee kunnanjohtajalta joulukortti. Kaikki tykkää siitä, kaupassakin aina tullaan sille jutteleen eikä mua edes tervehditä.

Mitä pahaa mä tein että piti mun mies ottaa?

[QUOTE="aloittaja";23858842]Helkutti, mun sisko on joku puolijulkkis tässä kylässä. On kunnanvaltuustossa ja urheiluseuran toiminnassa mukana, kai se saa jonkun kruunun jossain vaiheessa pyyteettömästä toiminnastaan. Sille tulee kunnanjohtajalta joulukortti. Kaikki tykkää siitä, kaupassakin aina tullaan sille jutteleen eikä mua edes tervehditä.

Mitä pahaa mä tein että piti mun mies ottaa?[/QUOTE]

Mut jos siellä kylässä on yhtään järkevää ihmistä, suhtautuminen sinun siskoon saattaa muuttua hyvinki paljon.

[QUOTE="aloittaja";23858842]Helkutti, mun sisko on joku puolijulkkis tässä kylässä. On kunnanvaltuustossa ja urheiluseuran toiminnassa mukana, kai se saa jonkun kruunun jossain vaiheessa pyyteettömästä toiminnastaan. Sille tulee kunnanjohtajalta joulukortti. Kaikki tykkää siitä, kaupassakin aina tullaan sille jutteleen eikä mua edes tervehditä.

Mitä pahaa mä tein että piti mun mies ottaa?[/QUOTE]

Onko sun siskolla lapsia, jos olisi vaikka ollut sun raskaudesta kateellinen?

Millaiset välit teillä muuten on?

Yhteistyössä