Herranjumala, maailma kaatuu. Mies petti ja mun siskon kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shokissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23858960]Eipä ole kosintaa 7 vuoden aikana tullut, eikä tililläkään ole kuin 37 euroa. Tilipäivä vasta ens viikolla.

Mihin mä kantaisin ne tavarat? Ei mulla ole ystäviä, äidin luokse ei voi mennä. Näillä rahoilla ei paljon takuuvuokria maksella tms. pää ihan jumissa, mitä tässä pitäis tehdä?[/QUOTE]

Mies tietysti pihalle jos sä sitä kerta olet muutenkin elättänyt ja kämpän maksanut.

[QUOTE="eee";23858983]Kai sulla jotain säästöjä on, vai millä te ajattelitte vauvan elättää sitten kun sä jäät pois töistä ja tulot laskee, ja mieskin on työtön?[/QUOTE]

Kuule, oli säästöjä mut miehen työttömyys söi kaikki. maksoin kiltisti sen laskut ja ulosoton. VITTU

Mä en olis lähtenyt hiljaa pois.. Mä olisin pakannut vaatteeni ja kamani äänekkäästi ja lähtenyt samantien lopullisiesti.. tai sit heittänyt kummatkin ulos kämpästä.. Äläkä vähättele ittees!!! Sun sisko ei todellakaan ole parempi kun sä vaikka opiskelis missä yliopistoissa.. toi sen temppukin jo sen kertoo..

Ja jos siltä tuntuu, niin hae saikkua! Sä olet raskaana, ajattele vauvan parasta!

Eikä sun tarvi hävetä mitään, niiden tarvii hävetä. Kerro vaan äitilles ja ihan kaikille, se helpottaa.. Sä et ole syyllinen!!

Jaksamista ja tsemppiä loppuraskauteen.. Ajattele, sulla on sentään kohta vauva. Lapsi on se asia minkä takia kannattaa yrittää vaan jaksaa.. Ja sä pystyt siihen yksinkin ilman tommosta limanuljaska pettäjä miestä.. Ole vahva! Sinä ansaitset parempaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="aloittaja";23858771]Tää on mun ainoa lapsi mikä tekee tuloaan. Asutaan aika pienellä paikkakunnalla, ihan ihanaa kun kohta kaikki tietää mitä on tapahtunut. Oon paikallisella huoltiksella töissä, varmasti päivässä parissa alkaa jengi puhumaan ja naureskeleen etten osannut edes miestä itelläni pitää.

Outoa, en mä oikeestan tunne mitään kun tarkemmin ajattelee. oon lähinnä hämmästynyt, miten tässä näin kävi? Kaikki oli 6 tuntia sitten hyvin.[/QUOTE]

Kaikki ei ollut 6 tuntia sitten hyvin vaan kaikki (liitto tuon miehen kanssa) oli piloilla jo ennen kuin sait tietää pettämisestä. Turha tätä on surra. Noin paskaa miestä ja siskoa ei tarvitse kukaan.

No voithan palata miehesi luo ja olla niin kuin mitään et tietäis. Alkaisit sitten vaan puhumaan, että kylillä liikkuu semmonen huhu, että siskolla on joku varakas mies, joku IT-heppu naapuri kaupungista, mutta sillä miehellä olis kuulemma HIV, et joku ties kertoo, et pitäisköhän siskoo vähän varoitella.. Ja katot sitten miten mies reagoi.

[QUOTE="aloittaja";23859001]Kuule, oli säästöjä mut miehen työttömyys söi kaikki. maksoin kiltisti sen laskut ja ulosoton. VITTU[/QUOTE]

No koska ette ole naimisissa, et ole ollut miehestäsi elatusvelvollinen, niin sehän on ollut vain sinulta LAINAA hänelle ja sinä pistät sen maksamaan sinulle kaiken takaisin!

Vaihdata lukko kämppään sillä välin ku ukko on jossain. Sit vaan pakkaat sen kamat ja nostelet ulos.
Sähän olet kaiken maksanut, joten sinä myös jäät asuntoon.

Mun mielestä sun pitäisi kuitenkin sanoa äidillesi asiasta. Onhan toi ihan kauhea juttu, että käy noin. Onko sulla yhtään ystävää, jonka luokse voisit mennä? Nyt olisi kuitenkin tärkeää, että saisit nukuttua ihan itsesi ja vauvan takia. Jos et saa nukuttua, mene käymään tk:ssa ja hae jotain lieviä nukahtamislääkkeitä, joita saa syödä raskauden aikana. Ihan oikeasti. Nyt ajattelet vain itseäsi ja vauvaa.

[QUOTE="aloittaja";23859030]Mummo asuu Rovaniemellä. Se on ainoa joka mua on koskaan ymmärtänyt. Sinne mä lähden, otan mutsilta rahat lippuun. Kiitti, lähden nyt rautatieasemalle.[/QUOTE]

Entä sun työ, se tuleva yövuoro. Älä nyt työpaikkaasikin menetä.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi höynäytetty;23859058:
Jotenkin tämä haiskahtaa provolta -kaikesta huolimatta että näitä sattuu. No, olipahan meillä äideillä jotain tekemistä tämänkin tunnin aikana.

No melkein mä uskoin jo jutun, mut siinä vaiheessa meni usko aitouteen, kun ap:llä on yövuoro edessä ja on kuitenkin lähdössä saman tien mummon luo Rovaniemelle.

[QUOTE="vieras";23859056]Entä sun työ, se tuleva yövuoro. Älä nyt työpaikkaasikin menetä.[/QUOTE]

Että jotain huoltoasemaduunia ei tässä vaiheessa pidä niin merkityksellisenä asiana. Varmaan työnantaja ymmärtää? Ei taida ap olla ihan tasapainoinen nyt..

[QUOTE="niin";23859074]No melkein mä uskoin jo jutun, mut siinä vaiheessa meni usko aitouteen, kun ap:llä on yövuoro edessä ja on kuitenkin lähdössä saman tien mummon luo Rovaniemelle.[/QUOTE]

Tossa kohtaa kieltämättä alkoi epäilyttää. Ja ap ei ole vastannut mitään siihen, miksi lähtee itse eikä heitä äijää ulos kämpästä.

[QUOTE="niin";23859074]No melkein mä uskoin jo jutun, mut siinä vaiheessa meni usko aitouteen, kun ap:llä on yövuoro edessä ja on kuitenkin lähdössä saman tien mummon luo Rovaniemelle.[/QUOTE]

Sama täällä! Plääh! Vaikka sattuuhan näitä :)

toi kuulostaa loogiselta askeleelta kun miettii psykologisia reaktioita. Ensin tulee epäusko, sit hetken kuluttua haluaa vaan tilanteesta pois.

Innolla odotan kun se kiukku-vaihe iskee päälle !

Monelta sulla yövuoro normisti päättyy?ja monelta oot sitte kotona?mietin vaa et mite ne puoli seiskan aikaan viel teidän kotona makailee alasti jos tietäävät et sä tulet kohat töistä??
Aika riskipeliä,ellei sit ollut tarkotus jäädä kiinni:O
Jos ois mulla tuo tilanne ollut oisin vesisaavillisen lemmenparin päälle kaatanut,kuten eräs ystäväni teki!

Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;23858768:
älä todellakaan pura äidillesi mieltä jos äitisi on puolueellinen. Oma äitini on samanlainen kuin itse kirjoitit äidistäsi, eli siskoni on aina se paras ja ihanin ja hyvä, ja minä surkea luuseri.

Oma siskoni on työtön, aloittanut useita kouluja ja lopettanut kesken, elää sekavaa elämää epästabiilin miesystävän kanssa jne, ja silti äitini aina kehuu ja palvoo siskoani miten se on niin ihana, viisas ja jumalan lahja. Minä taas olen vaivalla kouluttanut itseni, akateeminen, johtotehtävissä, taloudellisesti pärjäävä, ja äitini silmissä olen kiittämätön, paha, epäonnistunut, lapsi jota pitää hävetä koko ajan jne. Lisäksi jos siskolla menee huonosti niin äiti auttaa, ja jos minulla menee huonosti niin äiti vain lyö vielä lyötyä ja oikein onnessaan sättii että "siitäs sait, ihan oikein". Äitini on jotenkin sairas, valitettavasti. Jos sinun äitisi on tippaakaan samanlainen niin ongelmien paljastaminen ei todellakaan ole hyväksi vaan pahaksi. Ja todennäköisesti voi kääntyä vielä siihen että syy onkin sinun eikä siskosi.

Mielestäni voit tehdä niin että alat vaan järjestelmään asuntoa itsellesi (tilapäismajoitus vaikka heti alkuun) ja et vaan mene kotiin miehen luokse. Kyllä se mies kohta alkaa perään kyselemään ja sitten voit vaan sanoa että "eipä sinne aviovuoteeseen mahdu kun se taitaa olla jo varattu".

Tsemppiä ja voimia, sinulla on sentään lapsesi, ja se on se ainoa tärkeä asia. Miehestä viis!

Täysin asian vierestä.. mutta mulla on aivan samanlainen "äiti" kuin sulla.
En edes kutsu häntä äidiksi vaan etunimellä.. 36v kuunnellut milloin mitäkin p:tä.

Kiinni jäit.Sanoit et sisko opiskelee yliopistossa,mutta sitten sanoit et olette pikku paikasta.Ei pikkukylillä ole yliopistoja...haiskahtaa...ajaisko sisko jostain toisesta kaupunkista panemaan miestäs??? näitä provoja pitäs miettiä hieman tarkemmin!!!!

Kiinni jäit.Sanoit et sisko opiskelee yliopistossa,mutta sitten sanoit et olette pikku paikasta.Ei pikkukylillä ole yliopistoja...haiskahtaa...ajaisko sisko jostain toisesta kaupunkista panemaan miestäs??? näitä provoja pitäs miettiä hieman tarkemmin!!!!

:laugh: mitä ihmettä? Mä opiskelen yliopistossa, asun äidin luona 4000 ihmisen kylässä ja ajomatkaa tulee 28 minuuttia per suunta.

Yhteistyössä