Hernekeitto ja pierut :( Kauanko tätä voi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkää viitsikö mollata ap:tä. Mietin juuri itse samaa asiaa. Litra hernekeittoa tuottaa tuhat litraa kaasua, joten ihan hyvin voitaisiin rakentaa hernekeittovoimaloita.

Jos eilen söin viimeisen kerran, niin kauanko se voi vielä pierettää?

Ihan kamalaa :(

Etkö oikeasti osaa ripustaa pyykkejä (noin kolmen sivun ketju), lukea lehteä (kun Seiskassa lukee aina kun kuva on manipuloitu ettei hämmennä) panna julistamatta kaikille (miehesi ei runkkaa koska SINÄ runkkaat häntä/olet muuten pyllistelemässä), tehdä lapsia (ei jälkitarkastusta) etkä jumalauta edes piereskellä ilman että itse ymmärtäisit siitä(kään) prosessista mitään.... Oikeesti, MIKSI PITÄÄ KAIKKI TÄÄLTÄ KYSYÄ?!?

En rehellisesti sanottuna ole ennen noin saatanan tyhymää ihmistä kohdannut. Toivottavast joku teidän perheestä osaa edes kahvit keittää, kun pappi tulee kastamaan sitä taas puolen vuoden päästä ehkä syntyvää ihanaa vavvaaa, johan se edellinen olikin o kolme viikkoa vanha... Sillä katso, juuri teidän kaltaisten tulisi täyttää maa... Ei ole ihme että teidän idioottien jäjiltä maailma on mitä on.

• Tykkää
Reactions: Bonaire ja nuusa
Etkö oikeasti osaa ripustaa pyykkejä (noin kolmen sivun ketju), lukea lehteä (kun Seiskassa lukee aina kun kuva on manipuloitu ettei hämmennä) panna julistamatta kaikille (miehesi ei runkkaa koska SINÄ runkkaat häntä/olet muuten pyllistelemässä), tehdä lapsia (ei jälkitarkastusta) etkä jumalauta edes piereskellä ilman että itse ymmärtäisit siitä(kään) prosessista mitään.... Oikeesti, MIKSI PITÄÄ KAIKKI TÄÄLTÄ KYSYÄ?!?

En rehellisesti sanottuna ole ennen noin saatanan tyhymää ihmistä kohdannut. Toivottavast joku teidän perheestä osaa edes kahvit keittää, kun pappi tulee kastamaan sitä taas puolen vuoden päästä ehkä syntyvää ihanaa vavvaaa, johan se edellinen olikin o kolme viikkoa vanha... Sillä katso, juuri teidän kaltaisten tulisi täyttää maa... Ei ole ihme että teidän idioottien jäjiltä maailma on mitä on.

Onneks täällä palstalla edes näkee tällaisia erittäin fiksujen ihmisten kirjoituksia. En siltikään aio ottaa sinusta mallia...
Olen mieluusti oma itseni, vajoaisin varmaan alimpaan helvettiin mieluummin, kuin olisin sinunlainen...

Onneks täällä palstalla edes näkee tällaisia erittäin fiksujen ihmisten kirjoituksia. En siltikään aio ottaa sinusta mallia...
Olen mieluusti oma itseni, vajoaisin varmaan alimpaan helvettiin mieluummin, kuin olisin sinunlainen...
Kyllä se kuule juuri sinä olet se tyhmistä tyhmin! Mutta niinhän sitä sanotaan, että "hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään".

Tässä tapauksessa en ollut siis kovin viisas minäkään, koska virkoin.

[QUOTE="voi";29401523]En vaa ole koskaan ymmärtänyt toisien ihmisten haukkumista ja mollaamista, olivat he sitten tyhmiä, hulluja, idiootteja ja sitä rataa, tai jotain noiden välistä. Ja aloitukseen viitaten niin, en syö hernekeittoa, enää, ei kestä maha :)[/QUOTE]

Joo, mut sellasia jotkut ihmiset vaan on : /
Täällä palstalla niitä tuntuu pyörivät jotenkin erityisen paljon... Onneks ne on vaan täällä palstalla, eikä irl kukaan tuttu ole tuollainen..

Yhteistyössä