Hernekeitto ja pierut :( Kauanko tätä voi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yleensä mennyt seuraava yö pieriessä mutta sitten alkaa laantua. jos söit paljon niin sitä pidempään. Jos imetät, niin vauvakin varmaan kitisee vatsavaivojaan.

Mulla on yleensä mennyt seuraava yö pieriessä mutta sitten alkaa laantua. jos söit paljon niin sitä pidempään. Jos imetät, niin vauvakin varmaan kitisee vatsavaivojaan.

Hemmetin hyvä pointti muuten... Vauva oli todella itkuinen eilenillalla ja käytettiin tänään lääkärissä korvatulehduspelon takia, mutta eipä siellä mitään tulehdusta ollut. HERNEET, ne varmaan olivat syy vauvan itkuisuuteen, MITEN ihmeessä mulla ei käynyt edes mielessä. No parempi näin, ei ainakaan mitään vakavaa... Eipä tartte hernekeittoa syyä enää, tosi harvoin sitä syön, joten en yhtään tajunnut että näin kamalat ilmavaivat tulee

Hemmetin hyvä pointti muuten... Vauva oli todella itkuinen eilenillalla ja käytettiin tänään lääkärissä korvatulehduspelon takia, mutta eipä siellä mitään tulehdusta ollut. HERNEET, ne varmaan olivat syy vauvan itkuisuuteen, MITEN ihmeessä mulla ei käynyt edes mielessä. No parempi näin, ei ainakaan mitään vakavaa... Eipä tartte hernekeittoa syyä enää, tosi harvoin sitä syön, joten en yhtään tajunnut että näin kamalat ilmavaivat tulee

Voi jumalauta :laugh:

[QUOTE="ville";29399284]"Miten teen muka adapterin microsim-kortille, eihän se ole mahdollista"[/QUOTE]

Soita soneran asiakaspalveluun ja kysy, jos ne osaisi auttaa sinua. Tai googlaa vitun apina jos et muuten tajua, kuulostat jotenkin häiriintyneeltä yksilöltä. Mitä kaikenlaisia sairauksia sinulla on diagnosoitu mitkä heikentää älyllistä oimintaa? :)

[QUOTE="selvä";29399311]Soita soneran asiakaspalveluun ja kysy, jos ne osaisi auttaa sinua. Tai googlaa vitun apina jos et muuten tajua, kuulostat jotenkin häiriintyneeltä yksilöltä. Mitä kaikenlaisia sairauksia sinulla on diagnosoitu mitkä heikentää älyllistä oimintaa? :)[/QUOTE]

Kaikkien vastauksiensa perusteella tää "Ville" tuntuu olevan vähän pipi päästään...
Ei se mitään, kaikki on tervetulleita palstalle :D

[QUOTE="vierailija";29399331]Eihän kukaan imettävä äiti voi oikeasti olla niin tyhmä, että menee syömään hernekeittoa :O Ja sen perään vielä ihmettelee kun vauva on itkuinen :([/QUOTE]

???

Mitä vikaa hernekeitossa on? Olisko mun pitänyt koko 4 vuotisen imetyksen aikana vältää mun lempiruokaa?

[QUOTE="selvä";29399311]Soita soneran asiakaspalveluun ja kysy, jos ne osaisi auttaa sinua. Tai googlaa vitun apina jos et muuten tajua, kuulostat jotenkin häiriintyneeltä yksilöltä. Mitä kaikenlaisia sairauksia sinulla on diagnosoitu mitkä heikentää älyllistä oimintaa? :)[/QUOTE]

Sinulla on vain jo palstan diagnosoima: porkkanan älykkyysosamäärä. Sitä ei nykylääketiede paranna.

vaikea kyllä uskoa että sulla on mitään perhettä saatikka vauvaa kun kokoajan vaan roikut täällä tekemässä mitä urpompia aloituksia ja vastailemassa joka ketjuun. :D jos sulla tosiaan ois vauva niin sun aikas ei riittäis täällä jatkuvasti kirjoittelemiseen. ai nih... ja se yrityski viel!

[QUOTE="ville";29399382]Kukaan ei pysty tuollaista ääliötä esittämään.[/QUOTE]

Pystythän sinäkin :D Vai ootko oikeasti tuollainen?

Mä oon 100 kertaa mieluummin vaikka sitten se ääliö, kuin sunlainen... mikä lie sitten oletkaan...

Yhteistyössä