K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on yleensä mennyt seuraava yö pieriessä mutta sitten alkaa laantua. jos söit paljon niin sitä pidempään. Jos imetät, niin vauvakin varmaan kitisee vatsavaivojaan.
Hemmetin hyvä pointti muuten... Vauva oli todella itkuinen eilenillalla ja käytettiin tänään lääkärissä korvatulehduspelon takia, mutta eipä siellä mitään tulehdusta ollut. HERNEET, ne varmaan olivat syy vauvan itkuisuuteen, MITEN ihmeessä mulla ei käynyt edes mielessä. No parempi näin, ei ainakaan mitään vakavaa... Eipä tartte hernekeittoa syyä enää, tosi harvoin sitä syön, joten en yhtään tajunnut että näin kamalat ilmavaivat tulee
Siis ihan oikeasti nyt, jos pitää palstalle raportoida jopa piereskelynsä, niin olisi ehkä syytä alkaa etsiä juttuseuraa ihan IRL...
Meinaatko tosissas, että mä mun piereskelyistä keskustelen ihan IRL tuttujen kanssa![]()
Kaikkien vastauksiensa perusteella tää "Ville" tuntuu olevan vähän pipi päästään...
Ei se mitään, kaikki on tervetulleita palstalle![]()
Mistäs sinä tiedät, että mikä minä olen irl?![]()
Pystythän sinäkinVai ootko oikeasti tuollainen?
Mä oon 100 kertaa mieluummin vaikka sitten se ääliö, kuin sunlainen... mikä lie sitten oletkaan...
Jos eilen söin viimeisen kerran, niin kauanko se voi vielä pierettää?
Ihan kamalaa![]()