Hernekeitto ja pierut :( Kauanko tätä voi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin että mitä niissä aloituksissa oli jotka piti viikolla poistaa? Mitä kuvia ap linkitit, että piti poistaa sun aloitus? Ja miks poistatat niitä? Siis sähän oot yh ja nää sun jutut on keksittyjä??

[QUOTE="viera";29399457]Niin että mitä niissä aloituksissa oli jotka piti viikolla poistaa? Mitä kuvia ap linkitit, että piti poistaa sun aloitus? Ja miks poistatat niitä? Siis sähän oot yh ja nää sun jutut on keksittyjä??[/QUOTE]

Pölvästi linkitti kuvankaappauksen, jossa näkyy sen oikea nimi.

Meinaatko tosissas, että mä mun piereskelyistä keskustelen ihan IRL tuttujen kanssa :laugh:

Tuttujen? Ehkei, mutta niiden lähimpien hullujen bestisten kanssa voi puhua jopa piereskelemisestä. Suosittelen hankkimaan vaikka pari sellaista ihan oikea ystävää noin alkuun. Ne pierujutut kannattaa silti jättää myöhemmäksi, ehkä ei ihan tutustumisvaiheessa ole paras puheenaihe.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29399698:
Näinhän se on, ja onneksi Koffeli on nyt tuomionsa ja rangaistuksensa käynyt kuittaamassa, p a l s t a l t a :snotty:

No ei kauheen kivaa oikeesti :( En mä tajunnu et herneet on tällasia, syön TOSI harvoin hernekeittoa, ihan yhden käden sormilla voi laskea kerrat...

Palsta antaa kyllä p a l s t a rangaistuksen, niinkuin Ilkeä HarmaaRva varmaan vähän vihjaisi, palsta se jaksaa rangaista, että menit nyt sitten sinä kamalan kamala Koffeli yhden kerran syömään sitä hernekeittoa... :D

aijai, kyllä olisi pitänyt ymmärtää olla syömättä hernekeittoa, jne, jne, kamala ihminen olet joo, ja näin ollen loogisesti huono äiti jne .... ja mitä seuraavaksi :D

kyllä palsta tietää :snotty:

Yhteistyössä