T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hermusen mielipide on sama kun mentäisiin kysymään renneltä että miten broileriteollisuus pitäisi uudistaa.
Se on vain mielipide muiden joukossa joka ei oikeasti vaikuta a) yhtään b) mihinkään.
Sama se on teidän itsenne pysyä vaan omien mielipiteiden kailottajana, eikä olettaa että sillä olisi yhtään sen suurempi merkitys kuin jonkun muunkaan.
Jaajaa, eli esimerkiksi Rouva Mikkosen lapsenkasvatukseen ja äitiyteen liittyvät kommentit oli merkityksellisiä, kuten Ministeri Räsäsen typerät ehdotukset erinäisistä asioista, koska kristinusko.
Se ihminen on yksinkertainen joka luulee että kaikki julkisuus on merkittävää ja hyvää.
Jaajaa, eli esimerkiksi Rouva Mikkosen lapsenkasvatukseen ja äitiyteen liittyvät kommentit oli merkityksellisiä, kuten Ministeri Räsäsen typerät ehdotukset erinäisistä asioista, koska kristinusko.
Se ihminen on yksinkertainen joka luulee että kaikki julkisuus on merkittävää ja hyvää.
Onhan se vaikea myöntää kun on väärässä![]()
Ai minulta meni?Mikä vaan saa sinut nukkumaan ensi yönä. Onhan se vaikea myöntää kun on väärässä
![]()
Sun uliulikommenteilla ei ole merkitystä, se on totta. Julkisilla kommenteilla aina on, koska ne tuottavat keskustelua. Sitäpaitsi nyt täytyy olla Hermusen kanssa samaa mieltä, katainen on feikki, sen olen nähnyt niin kauan kuin katainen on politiikassa heilunut. Himanen on mikälie wannabewannabe kaliforniasta, joka voisi pitää kylttiä käseddä, jossa lukee "terveisiä kotiin, lähettälää mulle rahaa!".
Se feikkiproffa ja tutkimus on mätää täynnä rahoitusta myöten, mutta siihen ei tarvita mitään neropattia että sen näkee.
Jos tarvitaan joku Hermunen muka herättämään ihmisiä niin sillon on nukuttu jo aikaa sitten onnensa ohi.
Ja ihan tiedoksi, nämä on julkisia kommentteja. Kaikki.
Jos sinua ei kiinnosta minun kommentit, niin älä sitten jatka kommentointia.
Kivan ristiriitaista tuo kommunikointisi.
mutta aina on piristävää jos joku uskaltaa sanoa totuuden ääneen.