Hermunen uskaltaa sanoa: Katainen (kok) ja Himanen (kok) ovat mitättömyyksiä jotka ovat vahingoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus valkenee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä on jonkun Hermusen sanomisilla??? Who cares?

Hermunen yrittää epätoivoisesti saada palstatilaa ja ainoastaan tuollaisilla kommenteilla hänen tasoisensa toimittaja saa sitä.

Kyllä tuo Hermunen on todellakin "rohkea". :D

[QUOTE="vieras";28455933]Mitä väliä on jonkun Hermusen sanomisilla??? Who cares?

Hermunen yrittää epätoivoisesti saada palstatilaa ja ainoastaan tuollaisilla kommenteilla hänen tasoisensa toimittaja saa sitä.

Kyllä tuo Hermunen on todellakin "rohkea". :D[/QUOTE]

Mitä väliä sinun sanomisilla??? Who cares?

[QUOTE="vieras";28456044]Katainen on kuin syöpä rakkaalle kotimaallemme.[/QUOTE]

Niin on ja Kataisen poliittinen ura Suomessa loppuu viimeistään kahden vuoden kuluttua.

Hermusen mielipide on sama kun mentäisiin kysymään renneltä että miten broileriteollisuus pitäisi uudistaa.

Se on vain mielipide muiden joukossa joka ei oikeasti vaikuta a) yhtään b) mihinkään.

Sama se on teidän itsenne pysyä vaan omien mielipiteiden kailottajana, eikä olettaa että sillä olisi yhtään sen suurempi merkitys kuin jonkun muunkaan.

Hermusen mielipide on sama kun mentäisiin kysymään renneltä että miten broileriteollisuus pitäisi uudistaa.

Se on vain mielipide muiden joukossa joka ei oikeasti vaikuta a) yhtään b) mihinkään.

Sama se on teidän itsenne pysyä vaan omien mielipiteiden kailottajana, eikä olettaa että sillä olisi yhtään sen suurempi merkitys kuin jonkun muunkaan.

Jokaisella mielipiteellä on merkitystä, etenkin jos sille saa julkisuutta, luulisi sinun tämän verran ymmärtävän.

[QUOTE="vieras";28456085]Jokaisella mielipiteellä on merkitystä, etenkin jos sille saa julkisuutta, luulisi sinun tämän verran ymmärtävän.[/QUOTE]

Jaajaa, eli esimerkiksi Rouva Mikkosen lapsenkasvatukseen ja äitiyteen liittyvät kommentit oli merkityksellisiä, kuten Ministeri Räsäsen typerät ehdotukset erinäisistä asioista, koska kristinusko.

Se ihminen on yksinkertainen joka luulee että kaikki julkisuus on merkittävää ja hyvää.

[QUOTE="vieras";28456122]Sinulta meni pointti täysin ohitse...[/QUOTE]

Ai minulta meni? :laugh: Mikä vaan saa sinut nukkumaan ensi yönä. Onhan se vaikea myöntää kun on väärässä :)

Jaajaa, eli esimerkiksi Rouva Mikkosen lapsenkasvatukseen ja äitiyteen liittyvät kommentit oli merkityksellisiä, kuten Ministeri Räsäsen typerät ehdotukset erinäisistä asioista, koska kristinusko.

Se ihminen on yksinkertainen joka luulee että kaikki julkisuus on merkittävää ja hyvää.

Yksi asia on ainakin varmaa,sinun mielipiteillä ei ole hevonpaskankaan merkitystä!

[QUOTE="vieras";28456135]Yksi asia on ainakin varmaa,sinun mielipiteillä ei ole hevonpaskankaan merkitystä![/QUOTE]

No ei niillä tarvitsekkaan olla sinulle. Kylläpä nyt meni palkokasvi nasaaliin :laugh:

[QUOTE="vieras";28456163]Tämän sinä tiedät parhaiten.[/QUOTE]

Elä nyt spämmää kokoaika. Olen minä monet kerrat myöntänyt olevani väärässä :D Ei kaikille se ole mahdoton asia. Se vaan pitää osoittaa eikä lässyttää höpöjä.

Ai minulta meni? :laugh: Mikä vaan saa sinut nukkumaan ensi yönä. Onhan se vaikea myöntää kun on väärässä :)

Sun uliulikommenteilla ei ole merkitystä, se on totta. Julkisilla kommenteilla aina on, koska ne tuottavat keskustelua. Sitäpaitsi nyt täytyy olla Hermusen kanssa samaa mieltä, katainen on feikki, sen olen nähnyt niin kauan kuin katainen on politiikassa heilunut. Himanen on mikälie wannabewannabe kaliforniasta, joka voisi pitää kylttiä käseddä, jossa lukee "terveisiä kotiin, lähettälää mulle rahaa!".

Sun uliulikommenteilla ei ole merkitystä, se on totta. Julkisilla kommenteilla aina on, koska ne tuottavat keskustelua. Sitäpaitsi nyt täytyy olla Hermusen kanssa samaa mieltä, katainen on feikki, sen olen nähnyt niin kauan kuin katainen on politiikassa heilunut. Himanen on mikälie wannabewannabe kaliforniasta, joka voisi pitää kylttiä käseddä, jossa lukee "terveisiä kotiin, lähettälää mulle rahaa!".

Se feikkiproffa ja tutkimus on mätää täynnä rahoitusta myöten, mutta siihen ei tarvita mitään neropattia että sen näkee.

Jos tarvitaan joku Hermunen muka herättämään ihmisiä niin sillon on nukuttu jo aikaa sitten onnensa ohi.

Ja ihan tiedoksi, nämä on julkisia kommentteja. Kaikki.

Jos sinua ei kiinnosta minun kommentit, niin älä sitten jatka kommentointia.

Kivan ristiriitaista tuo kommunikointisi.

Se feikkiproffa ja tutkimus on mätää täynnä rahoitusta myöten, mutta siihen ei tarvita mitään neropattia että sen näkee.

Jos tarvitaan joku Hermunen muka herättämään ihmisiä niin sillon on nukuttu jo aikaa sitten onnensa ohi.

Ja ihan tiedoksi, nämä on julkisia kommentteja. Kaikki.

Jos sinua ei kiinnosta minun kommentit, niin älä sitten jatka kommentointia.

Kivan ristiriitaista tuo kommunikointisi.

Oli miten oli, lehtijulkisuus on hivenen toista kuin keskustelupalstajulkisuus. Totta turiset siinä, että nukuttu on jo pitkän aikaa, siksipä on hyvä jos edes pieniä herätyskelloja pirisee julkisuuteen asti. Hermusesta en persoonana pidä ollenkaan, mutta aina on piristävää jos joku uskaltaa sanoa totuuden ääneen.

[QUOTE="vieras";28456259]"totuuden" :laugh: :laugh: :laugh:[/QUOTE]

No tuota, en itse ainakaan pidä Kataista maailman luotettavimpana ja rehellisimpänä ihmisenä. Tuskin intuitioni on kovinkaan väärässä tässä asiassa. Mielestäni Hermusen laukaus on siis totuus. Anteeksi, jos se noin loukkasi.

- Tuli valtaan v. 2007 vaalivoiton siivittämänä, kun lupasi populistisesti hoitsuille valtavan palkankorotuksen
- Sai heti parhaan eurooppalaisen VVM:n palkinnon, vaikka ensimmäisen budjetin muste oli tuskin kuivunut
- Ylläpiti valtion vaffaa ylivelkaantumista ilman yritystäkään saada valtiontalous kuriin
- Ei alkanut säästämään puskureita nyt jo n. 50 mrd euron suuruiseksi kasvanutta infrastruktuurivelkaa varten
- Nuoleskeli europäättäjiä ja hyväksyi valtavansuuruisen (100 mrd euroa) pankkitakauksen huijarivaltioille, vaikka olisi voinut viheltää pelin poikki
- Korottanut veroja niin paljon, että punatukkaisintakin sosialistia melkein hävettää
- Panostanut vaffasti työhaluttomien ja -kyvyttömien maahanmuuttajien maahanmuuttoon
- Pimittänyt parhaansa mukaan tietoa tärkeistä valtiontaloutta koskevista seikoista (mm. Kreikka-vakuudet)
- Tehnyt hätäpaskaratkaisuja ja suuria päätöksiä ilman minkäänlaisia pohjatietoja tai laskelmia. Parhaassakin tapauksessa laskelmat ovat olleet täysin hataralla pohjalla.
- Edistänyt Suomen sijoituksen laskua Greco:n korruptoituneiden valtioiden ranking-listalla

Tuossa nyt vähän alkuun materiaalia Wikipediaan ja muistelmiin...

Yhteistyössä