Hermot menee tuon miehen kanssa, ei vaaaan käsitä sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
tyypillistä, äidin pitäis lähtee muksujen kanssa sinne ja tänne eikä roikkuu miehessä... juu u. miksi se äijä ei voi ottaa niitä muksuja sitten mukaansa jossei yhteinen reissu äidin kanssa kelpaa????

no siis oishan se hienoa jos mies ottas mukaansa mutta jos ei ota. Ja jos nyt sattuu olemaan jossain reissussa.

Niin mun mielestä sillon pitää olla naisenkin sen verran kyvykäs että pystyy reissaamaan ja tekemään asioita ilman sitä miestä. Jos niitä juttuja haluaa kesällä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Sä niinku lupaat lapsille reissun, vaikka mikään ei oo selvää ja miehes ei oo vastannut mitn? Ihme nainen

Siis eilen sain sen käsityksen että miehelle oli ok että lähdetään kun saatiin tuttu vaunu ym. mutta tänään oli sit puhelimessa ihan et ai sääkö oot lähdössä.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Sä niinku lupaat lapsille reissun, vaikka mikään ei oo selvää ja miehes ei oo vastannut mitn? Ihme nainen

Mieheltä on kysytty monta kertaa, eikä suoraa vastausta saa. Se nyhverö ei uskalla edes suoraan sanoa, että haluaa pilata vaimonsa ja lastensa loman.

Mä istutin miehen sohvalle ja kävin pitkän keskustelun aiheesta ''kesälomareissu''. Aukasin miehen silmiä aiheesta. Ja saatiin ku saatiinkin yhteinen näkemys ko asiaan,et mitä tehdään ja minne mennään. Ja se et sitä on pakko kulkia lasten ehdoilla aika pitkälle ja lasten mieltymysten mukaan,jota mies ei tahdo ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kehtais soittaa appiukolle et tois sen vaunun tuohon meidän pihalle niin ois miehellä yks vaiva vähempänä..

Soita. Ja sano miehelle et se on pakattu ihan kohta et nyt lähtään.

Tässä taloa siivoillu ja tehny listaa mitä tarvitaan mukaan.
Ajattelin että pakkaan kamppeet kasseihin ym valmiiksi ennenku mies tulee reissusta. Keskiviikkona mies menossa sinne mökkitontille kun kaivinkone tulee tekemään tietä. Jos ei sitä ennen lupaa hakea tai hae vaunua soitan appiukolle et tuo sen.
Suunnitelmana siis pakata tuo vaunu sillä aikaa kun mies pois kotoa.
Kait tuo mies on ollu niin tiukilla töiden kanssa ettei jaksa meitä ajatella. Alunperin sanoin että lähtis koko viikoksi yksin johonkin. Mutta ei sekään passannu. Mut ei jaksa tuota loppuviikkoa olla kotonakaan kun tietää et lapset vailla tekemistä ja tuntuu tyhmälle lähteä yksin lasten kanssa kun voin reissata niiden kanssa sitte kun mies taas töissä.
Ja tämä on ensimmäinen kesä et mies ei ole lähdössä mihinkään.

Mä en ymmärrä millasia vaimoja on -kun miehet ei saa yhtään rauhassa olla enkä sitä, että haukutte miehiänne täällä palstalla. Koskaan en miestäni alentuisi täällää rääppimään :/

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Mä en ymmärrä millasia vaimoja on -kun miehet ei saa yhtään rauhassa olla enkä sitä, että haukutte miehiänne täällä palstalla. Koskaan en miestäni alentuisi täällää rääppimään :/

Miten niin ei saa olla rauhassa? Mies lähti eilen iltapäivällä ja tulee ti-ke välisenä yönä.
Eilen soitin n 4 puhelua miehelle koskien aihetta asuntoauto/vaunu noin 7 tunnin aikana. Tilanteen vaihtuessa jouduin soittamaan aina uudestaan. Viimeisessä puhelussa pyysin että soittaa tänään isälleen ja mies lupasi.
Tänään soitin miehen pyynnöstä hänelle yhden hoidettavan asian takia ja lopuksi kysyin et soittiko isälleen. Vastaus oli että ei ja että olenko muka johonki lähdössä.
Enää en soita yhtään puhelua.

Miten niin ei saa olla rauhassa? Mies lähti eilen iltapäivällä ja tulee ti-ke välisenä yönä.
Eilen soitin n 4 puhelua miehelle koskien aihetta asuntoauto/vaunu noin 7 tunnin aikana. Tilanteen vaihtuessa jouduin soittamaan aina uudestaan. Viimeisessä puhelussa pyysin että soittaa tänään isälleen ja mies lupasi.
Tänään soitin miehen pyynnöstä hänelle yhden hoidettavan asian takia ja lopuksi kysyin et soittiko isälleen. Vastaus oli että ei ja että olenko muka johonki lähdössä.

..osu ja upposi..?

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

..osu ja upposi..?

Ei mun mielestä. Mut ihan miten vaan. jos 4 puhelua per päivä on liikaa lomailevalle miehelle niin sit on ei ole minun ongelma.

Mies kotiutui kalareissultaan. Ilta murjotettu ja tapeltu. Ite nielen itkua..
Yks lapsista kerkes sanomaan et lähdetään mummolan vaunulla reissuun heti kun mies tuli ovesta sisään.
Mies ei ollu nukkunu tuolla reissussa kuin vajaa 5h yö ja sen huomaa. Oli jo töiden takia univelkaa.
Ei jaksa tätä enkä tiedä mikä tässä on oikein. Meneekö miehen tarpeet aina muiden edelle?

En jaksa lukea koko ketjua. Totean vain, että tuo "kalareissu pohjoiseen kaverin kanssa" lienee yksi yleisimmistä selityksistä kun kuvioissa on toinen nainen. En halua maalata mitään seinille, mutta pidä perheesi kasassa ja vaadi edelleen perheen yhteisiä lomamatkoja.

Ei ehtiny enää koneelle kun tuo mies tuli kotiin. Mutta siis oltiin viikonloppu reissussa. Tosi ihana reissu oli! Ja viihty tuo mieskin.
Mutta tuo eka ilta kun mies tuli omalta reissulta kotiin veny puoli neljään ennenkuin saatiin asiat sovittua.
Nyt mies töissä ja mulla täys asuntovaunu purettavana ja siivottavana.. Mutta kannatti pitää omasta mielipiteestä kiinni.

Yhteistyössä