Menee hermot tuon miehen kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ostamassa meille "uudet sohvat". Eli siis käytettyjä olen katellu. Vaikka alunperin piti uudet ostaa. Nyt ois yhdet tuolla 60 km:n päässä. Miehelle soitin et millon pääsis hakemaan ne.
Vastaus oli et en oikein tiedä ei ainakaan tällä viikolla. Yritin sit ens viikosta kysellä niin vastaus et en osaa sanoa. Joo ei välttämättä tiedäkään mutta asenne oli jo se et en tiiä eikä kiinostakaan tietää.
ARGH!! Ja joo meillä on farmari auto itellä, sillä ei paljon kahta sohvaa haeta (yks kerrallaan onnistuis) . Miehellä on firma missä 4 rekkaa ja 8 kuorma-autoa + pakettiauto eikä saa järjestyyn yhtä sohvan hakua naapurikaupungista!!!
Joka ikinen kerta on ollu sama homma!! JA nyt tenttaamalla tenttasin että lupaako järjestää kuljetuksen jos ne sohvat hommaan ja vastaus oli kyllä.

Tässä nyt yritän päänipuhki miettiä kenet muut saan ne sohvat hakeen....... Menisin ite ku ois millä hakea.

kuule, ei se ihan tilaushommaa ole firman autojen käyttökään! Jos niille tulee ajoa tai joku hajoaa niin 100-varmaksi ei voi sanoa. tai reittejä ei ole buukattu, työvuoroissa muutoksia tms

[QUOTE="vieras";23722199]kuule, ei se ihan tilaushommaa ole firman autojen käyttökään! Jos niille tulee ajoa tai joku hajoaa niin 100-varmaksi ei voi sanoa. tai reittejä ei ole buukattu, työvuoroissa muutoksia tms[/QUOTE]

Hei kuule se mun mies on se joka järjestää noille autoille ne ajot. Ja tuolle pakettiautolle ei ole säännöllistä linjaa. Ja kuskina piti olla mies ite. Ja tuolla naapurikaupungissakin käy monta autoa päivässä kuskin kanssa että kyl ne sohvat jollakin sais tulemaan kunhan tuo mies vaan viittis vähän nähdä vaivaa asian eteen!! Mutta kas kummaa kun sillä ei taas kiinnosta pätkän vertaa.

kysy kaverilta tms lainaan pakua, vuokraa peräkärry tai sit ajat ne pari kertaa omalla autolla hakemaan. Josko se mies seuraavan kerran sit tajuaisi.

Mä muuten varmaan hakisinkin ne itse kiukuspäissäni farkulla :ashamed: Eihän se ole kuin 1-2 tuntia per sohva.

[QUOTE="vieras";23722279]kysy kaverilta tms lainaan pakua, vuokraa peräkärry tai sit ajat ne pari kertaa omalla autolla hakemaan. Josko se mies seuraavan kerran sit tajuaisi.

Mä muuten varmaan hakisinkin ne itse kiukuspäissäni farkulla :ashamed: Eihän se ole kuin 1-2 tuntia per sohva.[/QUOTE]

Juu oon tehny tän muutaman kerran. tv taso ja vitriini haettiin kaverin bussilla (irrotettiin penkit) . Edellisen sohvan hain tuolla farmarilla. Muuten menisin hakeen mut yksityinen myyjä niin aika nolo selittää et tuota joo sahaan täl autolla nyt täs parin tunnin välein..
Eli ei mee perille naureskelee vaan sit et taisin vähän hermostua.

Ja ei ole kellään pakua mitä lainata. Peräkärryä en oo vetäny enkä oikein viittis tuonne kaupunkiin lähteä harjoitteleen. Niitä varmaan joltain kaverilta vois löytyä..

Vuokraa paku (esim. autoliikkeestä voi saada yllättävän halvalla) ja pyydä sen maksu mieheltä. Sano, et sähän lupasit hoitaa kuljetuksen, niin että tän verran se sit makso ;)

[QUOTE="www";23722421]Vuokraa paku (esim. autoliikkeestä voi saada yllättävän halvalla) ja pyydä sen maksu mieheltä. Sano, et sähän lupasit hoitaa kuljetuksen, niin että tän verran se sit makso ;)[/QUOTE]

Ne sohvat maksais reilun satasen et äkkiä tulee kaksinkertainen hinta tai enemmänki. Sit jo sais uudet..

Yhteistyössä