Hermot menee kierukan kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamman"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamman"

Vieras
Minulle laitettiin elämäni ensimmäinen hormoonikierukka runsaiden kuukautisten "hoitoon"...eli veriarvot olleet tosi alhaalla.
Ikää on jo reilusti 40+ ja pitkään emmin mutta ajattelin sen parantavan elämänlaatua mm sillä että myös kuukautisten aikaan pääsee 50m kauemmas wc.stä.

Mutta nyt menee hermot ton tiputtelun kanssa...kierukka laitettiin n 3 vk sitten. kaksi viikkoa meni ihan ok mutta nyt on reilun viikon tiputellut...välillä enemmän välillä vähemmän...tätäkö tää nyt on?

Muutama ikivanha keskustelu löytyi netistä ja siellä kerrottiin monen kuukauden tiputteluista...onko se tosiaan niin?

Miulla ollut nyt kohta 1,5kk Mirena, ensimmäiset pari viikko meni ilman minkäänlaisia vuotoja, mutta nyt sitten sen jälkeen on enemmän tai vähemmän tiputellut. Välillä ei vuoda lähes yhtään, välillä sitten vuotaa kun saavista kaatamalla.

Miulle kyllä sillon tuota laitettaessa sanottiin, että tätä vuotelua voi nyt alkuun olla hieman pidempään, sitten pitäisi loppua.

Ja kyllä, mie oon kans jo ihan kypsä tähän vuoteluun, mutta ei auta kun odotella :D

Oikeesti? Kolme viikkoo? Minä vuosin 7kk. Seitsemän kuukautta side housuissa. Sitten kun vuoto alkoi vähenemään, alko päivittäiset päänsäryt, haluttomuus, akne, ja jumalaton vitutus. (Ei mikään ihme! :D ) sit soitin neuvolaan että haluan sen NYT pois. Heti seuraavalle päivälle sain ajan. Ketuttaa kun maksoin sen 160e tosta :(

Yhteistyössä