Hermo oli pettää kaupassa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
No olin isossa marketissa ja ostin vaan hedelmiä, eli tosi pienet ostokset. Jono oli pitkä, koko kaupassa oli aamulla vaan yksi kassa käytössä, (prisma).

Kohta tuli toinen kassa vapaaksi, ja takaani kaikki ryntäsivät siihen.
Minä jäin jonottamaan. Jono ei edennnyt kun kassalla joku mummo laski pennejään. (tai jotain).

Kohta tuli kolmas kassa ja taaskaan en ehtint siihen, koska se tuli sen viereen, joka oli avattu vasta ja siitä jonosta meni siihen kolmanteen ennen kuin ehdin.

No minä seison ja jonotan ja kaikki jotka minun jälkeen tulleet isojen ostosten kanssa (kärryjen kanssa) ovat jo maksaneet, minä siinä pienen korin kanssa seison.

Jononi viimeisenä vaikka miten pitkään. Kunnes tulee joku mummo jonkun työntöjutun kanssa ja tulee muka lukemaan iltalehteä siihen viereeni ja yrittää siitä sivusta ängetä sitä työntöjuttua minun edelle.

siinä vaiheessa teki mieli huutaa muutama ruma sana. Ja tyydyin vaan seisomaan vaan tiiviisti jonossa. ja sillä akalla oli nyrpeä ilme.

Kun se tiputti maitopurkin lattialle kun lastasi niitä tavaroita hihnalle, en vahingossakaan ollut huomaavinani. Vitutti niin paljon. tavallisesti olisin nostanut, nuorempana.

Yhteistyössä