Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mun eteeni kiilasi eilen mummu joka oikeen ääneen sanoi että mä etuilen sua.. no sillä oli joku kaffepaketti maksettavana että olisin muutenkin päästänyt sen, mutta en ehtinyt sanoa mitään kun olin työpäivän jälkeen umpiväsynyt.. sanoin vaan että juu sopii, enempi mua ärsyttää kun kahvipaketin ostajat jonottaa mun takana ja huokailee kun mä ladon, ladon ja ladon tavaraa hihnalle ja vielä kauemmin järjestän niitä muovikasseihin maksettuani.
Meillä oli tässä vähän aikaan sitten cittarissa tilanne jossa olimme pitkässä kassajonossa isojen ostosten kanssa. Meitä edellä oli kaksi ihmistä isojen kärryllisten kanssa (toinen siis jo kassalla maksamassa ja toisen tavarat hihnalla) eikä meilläkään niin vähäiset ne ostokset olleet (tehdään viikoksi kerrallaan).
No, meidän taakse tuli nainen ja huomasin että hänellä oli vain muutama tavara sylissään. Ajattelin että päästän hänet ohi, mutta iski ilkeys kun nainen alkoi heti jonoon päästyään huokailemaa. Hönki ja huokaili, tuuppi ja tuli lähemmäs koko ajan. Se huokailu oli jotain niin kamalaa ja taukoamatta päästeli ääniä. Niskassa tuntu selvästi.
Päätin että minähän en varmaan päästä sitä edelleni kun pitää heti alkaa huokailemaan. Kyllä muakin tympäisi kun satuttiin kauppaan just semmoseen aikaan että olikinpaljon porukkaa ja pitkät jonot. Mutta eihän se auta kuin odotella vuoroaan. Jos on niin hoppu niin voi mennä lähisiwaan jossa ei juuri koskaan ole ketään.
Ja just nuo mummot "mä etuilen sua" ja sitten semmonen irvistystä muistuttava mairea hymy perään.
Kerronpa tähän perään erään ärsyttävän tapahtuman jota seurasin vaikkei se kauppareissuun liitykkään, mutta samanmoinen...
Eräänä kesäreissuna pysähdyttiin kaffeelle p-paikalle jossa kioski ja pöydät.
Istuttiin ja juotiin ni siitä ohi meni metsäkujalle olevaan ulkohuusiin äippä kahden lapsen kanssa. Niiden perässä usean metrin mutta selvästi nähtävissä, siis tää perässä tulija näki, meni yks eukko.
No se eukko jäi etäämmäs odottaa. Tietty tällä äipällä ja lapsilla kesti, jos kaikki vielä kävi asioillaan ja tää eukko alko hermostumaan. Liikehteli ja kohta ampas ovelle ja alotti rynkyttämään sitä himona...
Kattelin että voi juma, tuo varmaan auttaa joooo....
Siis ihan pöljä akka.