HERBALIFEn käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä vaan olen saanut valita, mutta pelkkä pirtelö ei ehkä tehoa jos laihdutettavaa on useita kiloja.
Pirtelö pelkästään on paikallaan sitten laihdutuksen jälkeen, painonhallinta ohjelmassa.
Suositeltavaa olisi ottaa koko ohjelma jos haluaa saada tuloksia aikaan. Mulla oli tuo Quick start pakkaus, jolla paino lähti nopeasti laskemaan ja nyt olen 15kg hoikempi, olen käyttänyt tuotteita 3kk.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 23:14 Miisa kirjoitti:
Kyllä vaan olen saanut valita, mutta pelkkä pirtelö ei ehkä tehoa jos laihdutettavaa on useita kiloja.
Pirtelö pelkästään on paikallaan sitten laihdutuksen jälkeen, painonhallinta ohjelmassa.
Suositeltavaa olisi ottaa koko ohjelma jos haluaa saada tuloksia aikaan. Mulla oli tuo Quick start pakkaus, jolla paino lähti nopeasti laskemaan ja nyt olen 15kg hoikempi, olen käyttänyt tuotteita 3kk.

Onko se tuo 105? tehostartti pakkaus?

Mulla on käytössä: Shape Works proteiinijuomajauhe 42,83?
Shape Works proteiinijuoma (neutral) 34,84e
Multivitamiinipur. 20,00?
Kuitu- ja yrttipur. 17,83?
Yhteensä: 115,50?
30 päivän ohjelma tekee päivässä 3,80?

Voi tuntua kalliilta mutta ruokalaskuni putosi lähes tuolla summalla eli oli kuukauden lopussa +-0
Koska kaikki herkut jäi ostamatta ja en mässäillyt enää.
Ensimmäiset viikot voi olla vaikeita mutta, kun paino alkaa laskea tuntuu jo paremmalta
:D
Nyt olen tosi onnellinen, koska jaksan jo liikkua hyvin ja saan myös välillä herkutella, kun tiedän että kulutan ne kalorit liikkumalla.
Terveyteni on kohentunut huomattavasti, ei ole enää nivel-vaivoja ja turvotustakaan ei ole. Myös vatsan toiminta on normaalia ja olen virkeä ja energinen. =)

käytin herbalifea n2kk ja muutosta ei tapahtunut vaikka minulla oli proteiinin voima ohjelma.
en tiedä mistä johtui vaikka söin vain yhden aterian päivässä.minulle ei tosin annettu mitään puristeita?
miksiköhän? en tiedä.
mitä apua niistä on?

Minäkin erehdyin kokeilemaan kyseisiä tuotteita vaan paino lähtikin nousuun. Löysin sitten paremman!!! Basics bio plus jne saapi wellness shopeista!!!!!! Lähtee turvotukset ym ja tietysti paino laskuun. saapi myös allekirjoittaneelta! Toimii myös allergioiden poistossa huom myös atooppinen ihottuma häipyi ja on myös auttanut crohnin taudista kärsiviä ja keliaakikkoja ym ym. Itse koikeillut ja tehon huomannut. Oli mahtava tunne viime keväänä kun ylävatsankin tuvotus oli tiessään ja maha muutenkin kunnossa!!! B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 15:58 kokeiltu on kirjoitti:
käytin herbalifea n2kk ja muutosta ei tapahtunut vaikka minulla oli proteiinin voima ohjelma.
en tiedä mistä johtui vaikka söin vain yhden aterian päivässä.minulle ei tosin annettu mitään puristeita?
miksiköhän? en tiedä.
mitä apua niistä on?

Eipä tuo ole ollut proteiinin voima ohjelma, jos ei ollut puristeita.
Tuskin olet edes noudattanut ohjeita?
Mistä olet ostanut ns.ohjelman?
Kyllähän sen painon saa nousemaankin herbalifen tuotteilla jos käyttää ne vielä kaikkien aterioiden päälle!
Ei silloin laihdu millään, jos vaan mässäillään entiseen tyyliin ja käytetään lisäksi proteiinit :whistle:
Yleensä herbalifen mukana tulee hyvät ruokailu ohjeet ja päiväkirja johon tehdään punnitus ja mittaus tulokset.

Yhteistyössä