Herbalifella koko 38:sta 34:ksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Hei,

löysin vihdoin tavan, jolla saan helposti varmat tulokset ja hyvän olon.

Jos kiinnostaa tietää miten, niin kysy: digiposti@yahoo.com

Ennakkoluulot pois. Kun se onnistuu minulta, niin se onnistuu sinultakin!

kertokaahan molemmat vähän lisää? näistä teidän ihme kuureista?
ostin itse nutrilet juoman mut en ole vielä uskaltanut maistaa ja toiseks siitähän lähtee 15pistettä 330ml eli mulle ei jää enään pisteitä kovin paljoo?
mistä olette ostaneet niitä?paljonko on maksanut?

Penniäkään en ole eläissäni rahaa pannut mihinkään ihmeaineisiin, säästänyt olen kun jätän herkut kaupasta ostamatta ja paino putoaa vauhdilla... Eli syökää vähemmän ja säännöllisesti ruokaa...

Sinä, joka laihdutit nutraamalla 50kg kertoisitko harrastitko liikuntaa ja lähtikö painoa esim.lihaksista. Itse olin viikon nutrilet kuurilla ja tuli väsynyt olo ja pääkipeäksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 16:28 kokeilenko vielä kirjoitti:
Sinä, joka laihdutit nutraamalla 50kg kertoisitko harrastitko liikuntaa ja lähtikö painoa esim.lihaksista. Itse olin viikon nutrilet kuurilla ja tuli väsynyt olo ja pääkipeäksi.

Lenkkeilin päivittäin ja kävin kerran viikossa jumpassa. Siihen en osaa vastata, lähtikö painoa lihaksista, eikai sitä voi edes tietää. Tuo päänsärky on ikävä kyllä alun oireita, samoin väsynyt. Ensimmäinen viikko on vaikein, juuri noiden oireiden ja lisäksi mahdottoman nälän ja mielitekojen takia, sen jälkeen helpottaa. Päänsärky lakkaa ja olo on energinen, näin ainakin mulla oli.

Kannattaa kokeilla jos intoa riittää.

Taidanpa aloittaa nutrilet kuurin uudella uskolla.
Hieman mietityttää sellainen, että haluaisin kuntopyöräillä ja käydä kävelylenkeillä ja ohjeissa kielletään ainakin raskas liikunta.

Liikuntaa tuntemusten mukaan,,kävely eikä välttämättä kuntopyöräilykään ole raskasta liikuntaa.. Finlandiahiihto on :) Eka viikolla kannattaa ottaa varovammin. Mutta aina liikkuessa pitää kuunnella elimistön tuntemuksia! Sykkeen pitää nousta ja hiki tulla mutta PPPP - pitää pystyä puhumaan puuskuttamatta.

Koko perheeni käyttää herbalife tuotteita, lapset mukaan lukien.
Vauva saa aloe-vera juomaa masu vaivoihin ja isommat lapset proteinipirtelöä, vitamiineja ym.. Koko talvena ei ole kukaan meistä sairastanut päiväkään ;) Ennen Herbalife aikaa meillä syötiin 6-8 lääkekuuria vuodessa korvatulehduksiin ym ym..
Olen nyt raskaana ja olen voinut tosi hyvin, ei pahoinvointeja eikä muutakaan ikävää, ja paino pysyy hallinnassa!! Olin tosi pahoinvoiva kun odotin kolmea ensimäistä ja kun pahoinvointi hellitti alkoi painoa tulla.. joka raskauden aikana paino nousi 20kg!!!(Kolmannen lapsen jälkeen sain helposti kilot tuotteilla pois!!)
Herbalife on paljon muutakin kuin painon pudotusta varten. Apua saavat allergikot, ihmiset joilla on ongelmia suoliston, päänsärkyjen, väsymyksen ym. ym. kanssa. Tuotteilla on täysi 30 päivän palautus oikeus!!

Jos haluat kuulla lisää, laita minulle viestiä!!! kerron mielelläni! :heart: