Herbalife kokemuksia? Onko

  • Viestiketjun aloittaja yksi läski luuseri
  • Ensimmäinen viesti
yksi läski luuseri
Onko teillä kokemuksia Herbalife tuotteista? Olen harkkinnut niiden aloittamista; ovat vaan kalliita, joten jos joku tietää niin vastatkaa minun on saatava ainakin 5kg pois mielummin 10kg ja olen niin huonohermoinen etten jaksa odottaa mitään tuloksia kuukausi tolkulla, jos saisin painoni ensin alas, niin jaksaisin paremmin liikkuakin taas.
 
Sumppi21
Moikkelis! Mä olen syöny herbalifea noin 3 vuotta sitten eka kerran ja nyt tänä keväänä toka kerran. JOS jaksat kärsivällisesti olla napostelematta, syömättä turhan rasvasia ruokia ja muistat napata tabletit ja pirtelöt, niin onnistut varmasti! Niin minäkin onnistuin sillon 3 vuotta sitten laihtumaan. Nyt keväällä söin herbaa lähinnä ravitsemusmielessä...
Niin ja tietenki kannattaa keventää ruokailua kaikin puolin ja lähtee lenkille aina kun kerkee.
=)
Pitäs kyllä itelläkin tilata taas paketti, niin sais kiloja tippumaan...

Hyvää kesälaihdutusta sinulle! Ja tsemppiä!!! =) =) =)
 
yksi läski luuseri
Kiitos, vastaukssestasi, kiva et oli positivista, määrätäänkö siinä mitä syödään? Vai iahn yleisesti rasvanen ruoka pois? Aloe vera juomaa ajattelin myös kokeilla ihoni on niinkuiva ja ryppyinen.
 
Sumppi21
Laihduttaessa pitää se pirtelö ottaa 2xpvässä, tabletit 3x. Eli pirtelöllä korvataan kaksi ateriaa. Siksi on tärkeetä ettei sit napostele mitään turhia. Välipaloja toki saa syödä, mut terveellistä esim. hedelmää. Mitään ruoka-aineita ei siis määrätä et täytys syödä, mut kevyellä onnistuu parhaiten ja NOPEIMMIN.
Mä korvasin aamupalan ja päivällisen, hyvin jaksoin. Illallakaan ei sit ollu paljoo nälkä..pari hedelmää tms. vain tarvin.
Niin ja TODELLA TÄRKEÄÄ on MUISTAA JUODA PALJON VETTÄ!!!se edes auttaa niiden mömmöjen tehoa. Muistan, et yx kaverini ei juonu paljo mitään (alle 1l/pvä), niin laihtuminen oli tosi hidasta.

Toivottavasti auttoi nämä ohjeet! =)
 
kannattaa lukea
myös nämä...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000003565277

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000004050933

Ei siis pelkkiä positiivisia kokemuksia, joten kannattaa suhtautua hieman kriittisesti näihin tuotteisiin. Ei millään pahalla, mutta...
 
Mimmi62
Mulle soitti eilen herban jälleenmyyjä taas soitti viimeksi kesän alussa ja silloin en oikein tiennyt olin vähän kiinostunut ja sehän sai myyjään lisäpotkua. No eilen sitten taas soitti ja yritti ja yritti vaikka miten sitten sano et tikkurilassa on jokin kokus johon olen tevetullut kuuntelemaan et siellä on joku herban pressa, mutta sanoin et mietin vielä ja lupas ottaa yhteyttä, mutta kun lukasin noita juttuja ja kun mullakin on munuaisvika ja vaikka mitä muita pikku juttuja niin en enään haluu kyllä muita vikoja kroppaani. Luulen et kun soittaa enskerralla niin sanon vaan et kiitos ei. se hinta mulla on ollut kompastuskivenä, mutta nyt on koko tuote kyllä. Jos ei kilot karise muuten niin pidän ne itselläni..
 
Sumppi21
Kävin lukaseen nuo keskustelut...aika pahoja juttuja. Mulla vaan ei henk.koht.ole tullu mitään negatiivista vastaan käyttäessäni hl-tuotteita. Enkä todella ole jälleenmyyjä :) joten en sen vuoksi "ylistä" tuotetta.
 
Ex Käyttäjä
En mitään sano kenenkään puolesta mutta mä söin tuotteita pari vuotta yhteen putkeen...ja tuli pirun kalliiksi.Kilot lähti mutta ei suinkaan yksinomaan Herban käytöstä vaan lisäsin liikuntaa tosi reippaasti. Sain melkein 20 kg. Jouduin vaihtamaan ja tarkkailemaan syömisiä. Mä kyllästyin siihen että en voi elää miten haluan. Kyllästyin siihen että en saannut syödä niitä herkkuja mitä halusin...Olihan se kiva olla laiha mutta vielä kiveempi on olla nyt oma itseensä. Syön ja juon mitä tahdon. harrastan liikuntaa aika ajoin. En ole laiha enää ...Lihoin melkein välittömästi herban käytön jälkeen 10kg. Lisäsin liikuntaa ja en enää katso mitä syön. Syön ja nautin elämästä sellaisena kun olen. Liikun hyvin ja en ole enempää lihonnut mutta olen sentään laittanut paljon rahaa ...mun omiin läskeihin..miksi laittaisin enemmän rahaa siihen mikä tehoa vaan sen ajan kun käytän! Jos maailmassa olisi ihme laihdus lääke olemassa nii neihän meitä läskejä olisi ollenkaan mutat jostain syystä ylipainoisia on maailmassa suurin osa ihmisistä. Tehkää te mitä tahdotte mutta minä en kuuntelee niitä tyhjiä lupauksia herban toimivuudesta. Toimiihan ne hetken...Sen aikana kokenemmat myyjät saavat 50% sun ostamista tavaroista omaan käteen ...eli jos paketti maksaa 120? ..myyjät saavat 60? käteen...Onko reilua...mene ja tiedä mutta multa ei heru mitään kehuja herbasta.
Mutta te ketkä tahdotte kokeilla ja olla hetken laihoja...siitä vaan!
 

Yhteistyössä