I
Itku
Vieras
Tää on ihan kamala tunne, jota en saa "pois päältä " vaikka haluaisinkin!
Näin läpi yön unta, jossa vietin aikaa entisten heilojeni kanssa - sellaisten, jotka ovat mulle eniten koskaan merkinneet ja joiden kanssa olin hyvin läheinen ja ystäviä. Enää emme tosielämässä ole tekemisissä, koska elämät kuljettaneet niin eri suuntiin ja koska elän avoliitossa, jossa mies ei hyväksyisi läheisiä miespuolisia ystäviä.
Kyllä ahdisti herätä, kun huomasin miehen vieressä.
Mä niin luulin, että saan jonkun entisistä rakkaista ihmisistä pysyvästi elämääni! Tekis mieli itkeä, sillä mulle merkitsi niin paljon nähdä näitä ihmisiä edes unessa! Tekee kipeetä, kun tiedostan, että tuo oli vain unta ja tulee pelkkänä unena pysymäänkin. Että en saa niitä aikoja takaisin, en tuu kokemaan niitä hetkiä tulevaisuudessakaan, en enää koskaan voi viettää aikaa näiden ihmisten kanssa.
Näin läpi yön unta, jossa vietin aikaa entisten heilojeni kanssa - sellaisten, jotka ovat mulle eniten koskaan merkinneet ja joiden kanssa olin hyvin läheinen ja ystäviä. Enää emme tosielämässä ole tekemisissä, koska elämät kuljettaneet niin eri suuntiin ja koska elän avoliitossa, jossa mies ei hyväksyisi läheisiä miespuolisia ystäviä.
Kyllä ahdisti herätä, kun huomasin miehen vieressä.