V
vieras
Vieras
Kurkkasin jätkien huoneeseen ja siellä iloinen virnistys 13 veellä ja veljellään, arvasin heti että jotain outoa on tekeillä.....
Arvaatko sinä mitä?
Arvaatko sinä mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:ei kuulu aiheeseen, mutta kateeksi käy, saisinpa mäkin joskus nukkua yhdeksään asti, se olis kyllä yhtä juhlaa
minua ei ole koskaan lapset valvottaneet, vaikka niiötä kuus onkin, mua valvotta lehmät, joka hemmetin aamu on könyttävä ylös viideltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:ei kuulu aiheeseen, mutta kateeksi käy, saisinpa mäkin joskus nukkua yhdeksään asti, se olis kyllä yhtä juhlaa
No jos yhtään lohduttaa niin olen minäkin aikoinani lasten (4) kanssa jokusen yön valvonut, mutta nyt nuorin on tuon 13v ja saan nukkua
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:minua ei ole koskaan lapset valvottaneet, vaikka niiötä kuus onkin, mua valvotta lehmät, joka hemmetin aamu on könyttävä ylös viideltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:ei kuulu aiheeseen, mutta kateeksi käy, saisinpa mäkin joskus nukkua yhdeksään asti, se olis kyllä yhtä juhlaa
No jos yhtään lohduttaa niin olen minäkin aikoinani lasten (4) kanssa jokusen yön valvonut, mutta nyt nuorin on tuon 13v ja saan nukkua
no kun alkaa olla 30 vuotta tätä takana, niin alkaa tulla mieleen jo ammatin vaihdosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:minua ei ole koskaan lapset valvottaneet, vaikka niiötä kuus onkin, mua valvotta lehmät, joka hemmetin aamu on könyttävä ylös viideltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:ei kuulu aiheeseen, mutta kateeksi käy, saisinpa mäkin joskus nukkua yhdeksään asti, se olis kyllä yhtä juhlaa
Voi ei, mutta toisaalta lehmät on ihania