"Kato! Ihokarvaleikkuri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
...Ja tollasia jotain ihania muovikuvioita! Mitä ne oikein on?" Kysyi Stasi (kohta 13 v.) postimyyntikuvastoa selatessaan.

Kurkkasin ja hymähdin, että ne ovat sapluunoja ns. bikinirajan muotoilua varten. Stasi mietti 10 sekuntia, hoksasi ja :o :x punastui nolona. Ei auttanut, vaika ehdotin, että niillähän voisi muotoilla äijän rintakarvat. :D

Kaikkea älytöntä joutuu pieni herkkis elämässään miettimään. "Hmmm, olen teini-ikäinen, sopiikohan kruunun- vai sydämenmuotoinen häpykarvoitus minulle paremmin..." :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
meillä kertoi eilen 13v kuulleensa koulussa, että tupakointi aiheuttaa impotenssia ja kyseli, mitäs se sitte on... :whistle:

on se mukavaa ku ala-asteella kerrotaan elämän tosiasioita...

Toi on kyllä ihan suoraan tv-mainoksesta. Yhdessä pätkässä mallityttö sanoo jotan sen suuntaista, että onko kaikki tupakoitsijat impotentteja. Mikä lie tupakoinnin vastainen kampanja onkaan?

Ihan OT, mut oon miettinyt, että onko ton kampanjan tytöt tänvuotisia Huippumalli haussa-kilpailijoita?

Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
meillä kertoi eilen 13v kuulleensa koulussa, että tupakointi aiheuttaa impotenssia ja kyseli, mitäs se sitte on... :whistle:

on se mukavaa ku ala-asteella kerrotaan elämän tosiasioita...

No 13-vuotiaan oikeastaan kyllä kuuluisikin jo tietää niistä elämän tosiasioista, hyvänen aika, ei tossa enää kuule monta vuotta kestä odottaa, ennenkuin tulevat tosielämän asioiksi jo hänellekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Toi on kyllä ihan suoraan tv-mainoksesta. Yhdessä pätkässä mallityttö sanoo jotan sen suuntaista, että onko kaikki tupakoitsijat impotentteja. Mikä lie tupakoinnin vastainen kampanja onkaan?

Ihan OT, mut oon miettinyt, että onko ton kampanjan tytöt tänvuotisia Huippumalli haussa-kilpailijoita?

Onhan ne, eiks ne just viime- tai toissajaksosas tehneet noita mainoksia?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
No 13-vuotiaan oikeastaan kyllä kuuluisikin jo tietää niistä elämän tosiasioista, hyvänen aika!

Perusasiat riittänevät tuossa vaiheessa.

No joo, ei välttämättä tarvii impotenssistä alkaa kertomaan. Mutta toisaalta, jos perusasiat on kunnossa, ei pitäisi olla sit kumma juttu kertoa impotenssistakaan, jos kysymyksiä tulee?

Ja mun mielestä jo 13-vuotiaalle kuuluu perustieto ehkäisystä, ja mihin seksi voi johtaa.

Lapsiahan ne on vielä, mutta niin pian jo muka isoja. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Olisikohan ollut Anttila?

Minä olen niin nipo, että revin hieromasauva-mainokset pois siitäkin.

Ok =) Mä en oo niitä ottanut pois.

Etkä ole joutunut selittelemään?

Minkä ikäiset muksut/minkä ikäinen muksu sinulla on?

*ihan uteliaisuuttani...*

Etkä ole joutunut selittelemään?

Minkä ikäiset muksut/minkä ikäinen muksu sinulla on?

*ihan uteliaisuuttani...*

8v. poika eikä sitä ole kiinnostanut luettelot.Mutta selitän jos sattuu joskus kysymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Mitä kuvastoa katsoit? :whistle:

Olisikohan ollut Anttila?

Minä olen niin nipo, että revin hieromasauva-mainokset pois siitäkin.

Mitä? Onko Anttilan kuvastossa hieromasauvoja. Ei hitto, meille ei tuota kuvastoa tule jatkossakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Ylisuojelevasta asenteesta voi olla myöhemmin harmia: http://www.youtube.com/watch?v=8QzD-GgBQso

:laugh: :laugh:

Ei huvita selittää koko pesueelle siltikään. ;)

Ei mielestäni ole aivan tuon ikäiselle tai nuoremmille tarpeellinen tieto. Saattaa olla, että mielipiteeni muuttuu ja tietenkin kysymyksiin vastaan, mutta sitä odotellessa jatkakoon mummokin vatkaamista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja H Moilanen:
Mitä? Onko Anttilan kuvastossa hieromasauvoja. Ei hitto, meille ei tuota kuvastoa tule jatkossakaan.

Saattoi olla joku toinen, Ellos, Anttila, Hobby Hall... Kuka niitä muistaa? :whistle:

Onneksi ei tule mitään noista. Ketuttaa että pentujen maailmaan aletaan syöttään asioita sivusta, ennen aikojaan. Kapitalismi on perseestä tässäkin tapauksessa.

Yhteistyössä