herätys...

  • Viestiketjun aloittaja wihtori
  • Ensimmäinen viesti
wihtori
tämä osio on jokseenkin hiljaisen oloinen :( joten eiköhän nyt yritetä laittaa jotain repäisevää pystyyn??enkä nyt välttämättä tarkoita mitään "pinoutumisjuttuja"....itsestäni voisin vaikka aluksi kertoa...
olen 32 vuotias kolene lapsen äiti itä-suomesta, naimisissa ja tällä hetkellä opiskelija..(en kyllä ymmärrä miksi, koska tieto luo tuskaa) iltatähden yritys on meneillään...sosiaalista elämää löytyy myös tämän palstan ulkopuoleltakin...opiskelun lisäksi harrastan liikuntaa ja lukemista, ruokaa tykkään laittaa mutta en osaa leipoa :( :ashamed: sitäkin taitoa tässä opiskelen....mutta kaikille jotka viitsivät luke hauskaa viikonloppua ja toivottavasti eläytyisi myöskin tämä osio... :)
 
No, hei! :) Minä olen 32v kolmen lapsen äiti, Vantaalta. Kotona hoitelen kuopusta vielä jonkun aikaa (ikää kuopuksella 6kk). harrastuksia ei tällä hetkellä ole kun tuo pieni vie kaiken ajan, mes paljon töissä, joten yksin pyörittelen taloutta melkein.

Siellähän tuo pikkuinen taasen heräsi joten päivä alkaa :wave:
 
Sunnuntaita. Olen 34v kahden lapsen äiti Vihdistä. Perheeseemme kuuluvat myös mieheni kaksi lasta, jotka ovat meillä säännöllisesti vaikka asuvatkin vakituisesti äitinsä luona. Nuorimmaisetkin aloittivat juuri koulun. Harrastelen ulkoilua kävelyn, juoksun, pyöräilyn ja hiihdon merkeissä. Ja kun vihdoinkin sain oman pihan, on sen laittamisessa mennyt mukavasti aikaa. Vauvakuumekin hieman vaivaa, mutta vielä en ole ihan varma jaksaisinko vielä yhden lapsen kasvattaa ja ohjata aikuiseksi. Myös lasten ikäero mietityttää (vähintään 8v).
 
Heips vaan, täällä puolestaan 38-v. äiti Rovaniemeltä, lapsia kaksi, poika 3v2kk ja tyttö 1v5kk. Aviomies on autourheilualan yrittäjä, alunperin Englannista ja itse olen sellainen sydämeltäni ainainen oululainen, mutta täällä koko ajan paremmin ja paremmin viihtyvä kotiäiti. Töissä olen ollut viimeksi v.2000 ja tulevista töistä ei ole tietoa, mitä nyt miestä auttelen joskus harvoin. Yliopistoon laitoin taas poissaoloilmoituksen, eihän sitä tiedä vaikka joskus iskis opiskeluhimo. Alempi korkeakoulututkinto on tähänastinen saavutus... :) Meillä on kiva pieni vanha puutalo, jota laajennamme parhaillaan, pihapiiri on rauhaisa, on mansikkamaat ja marjapensaat. Harrastukset onkin nykyään tässä omassa kodissa. Sauvakävelyä olen tuumannut jos aloittaisin, onhan tuota ikääkin jo, että sopisi habitukseen... :D On sitäpaitsi niin huonossa kunnossa selkä ja hartiat. Täällä palstailen yleensä iltaisin, kun lapset on menneet nukkumaan, nyt poikkeuksellisesti, koska mies on matkoilla. Mukavaa lueskella muiden äitien elämästä ja kokemuksista. =) Leppoisaa sunnuntaita ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille! :wave: =)
 
Minttuneilikka
3lapsen äiti. Nettailen kanssa kun lapset päiväunilla tai yöunilla. Minusta kolmekymppisenä olo on mukavaa,vaikka juuri yksi vuosi tuli lisää,heh.
Vipinää vain tähän valioluokan osastoon!!!
leppoisaa sunnuntaita kaikille. :flower:
 
kateriina
35-vuotias kolmen lapsen äiti ja myös itä-suomesta. Lapsista kaksi esimurkkuja, kolmas puolivuotias. Harrastan liikuntaa ja lukemista olis niin kiva harrastaa kun vaan ehtis!! Maalla asutaan.
 
wihtori
huh, saihan tänne sentään muutaman "heräteltyä"...alkoi jo välillä tuntua että tämä osio hiipuu tyystin...ja apua olenko minä ainut yli kolmekymppinen joka viitsii tällaista harrastaa... :whistle:
 
Heips heips!
Minä olen 32 v. kolmen lapsen äiti keski-suomesta. Vanhin lapsista on 12 v. ja nuorin 7 kk, keskimmäinen on tasan siitä välistä =) !
Harrastukset...hmmmmmmm....kai tuo lenkkeily vaunujen kanssa harrastuksesta käy, nykyään ei ole mukamas aikaa oikeen muuta harrastaa... :whistle:
Koitetaan pitää tämä palsta hengissa!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 15:31 wihtori kirjoitti:
huh, saihan tänne sentään muutaman "heräteltyä"...alkoi jo välillä tuntua että tämä osio hiipuu tyystin...ja apua olenko minä ainut yli kolmekymppinen joka viitsii tällaista harrastaa... :whistle:
Joo, et ole ja minäkin olen sentään liki nelikymppinen... =) Tässä iässä vain ei vissiin enää niin höpötytä, että viittis täällä kysellä/vastailla ihan joutavia. Enkä sano, että siinäkään mitään vikaa olis, mutta ei mulla ainakaan aika riitä tämän enempää netin ääressä istuskeluun. Viihdyn tässä "aikuisten naisten" =) palstalla kypsemmän vuorovaikutuksen vuoksi. "Mitäs nyt?" -palstalla (mikä sinänsä on aivan mainio) tuntuu, että melkein mistä vain saadaan aikaan tappelu. Samanlaista toisten morkkaamista ei onneksi ole tällä palstalla. Tai olihan täälläkin... Älä välitä, Jobelix, myötätuntoa ja lämpimiä ajatuksia täältä sinulle :hug:

Niin no, eipä tässä muita kummempia mielessä tällä kertaa. Lapset nukahti helposti ja bbcprimeltä tulossa jotain asunnonhaku-ohjelmaa. Mies tulee huomenna kotiin, on kuulemma ostanut mulle Hello! -lehden ja jotain muita juorulehtiä =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 21:04 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 15:31 wihtori kirjoitti:
huh, saihan tänne sentään muutaman "heräteltyä"...alkoi jo välillä tuntua että tämä osio hiipuu tyystin...ja apua olenko minä ainut yli kolmekymppinen joka viitsii tällaista harrastaa... :whistle:
Joo, et ole ja minäkin olen sentään liki nelikymppinen... =) Tässä iässä vain ei vissiin enää niin höpötytä, että viittis täällä kysellä/vastailla ihan joutavia. Enkä sano, että siinäkään mitään vikaa olis, mutta ei mulla ainakaan aika riitä tämän enempää netin ääressä istuskeluun. Viihdyn tässä "aikuisten naisten" =) palstalla kypsemmän vuorovaikutuksen vuoksi. "Mitäs nyt?" -palstalla (mikä sinänsä on aivan mainio) tuntuu, että melkein mistä vain saadaan aikaan tappelu. Samanlaista toisten morkkaamista ei onneksi ole tällä palstalla. Tai olihan täälläkin... Älä välitä, Jobelix, myötätuntoa ja lämpimiä ajatuksia täältä sinulle :hug:

Niin no, eipä tässä muita kummempia mielessä tällä kertaa. Lapset nukahti helposti ja bbcprimeltä tulossa jotain asunnonhaku-ohjelmaa. Mies tulee huomenna kotiin, on kuulemma ostanut mulle Hello! -lehden ja jotain muita juorulehtiä =)
Jaa, unohdin näköjään äsken loggautua sisälle... :wave:
 
JackTimberjohn
Täälläpä taas yksi uusi mamma tähän valiojoukkoon!Olen pirkanmaalta.lähtöisin kylläkin Oulusta.Eli mittarissa 31.v ja 4 lasta.Elellään nykyään `"uusioperhe symbioosissa"Mottoni on;Elämä on kovaa mutta ilman kovuuttta ei ole Elämää! =) =)
 
4-tytön äiti
Hei
Täällä myös yksi äiti joka ei aina ehdi tai pääse koneelle kun murkut valtaa koneen. Eli olen 37v äiti oulunläänistä. Tytöt ovat 15, 13, 10 ja iltatähti 1v7kk. Harrastan lenkkeilyä 2 koiran kanssa ja välillä koko tyttö "laumani" on mukana ja silloin lenkkeily on kaikista mukavinta.
:)
 
kukkerikuu
Huomenta! Kahden villin poikalapsen äiti Itä-Suomesta. Pojat 4,5 ja 2,5 v. Töissäkäyvä perheen äiti. Isä/mies löytyy perheestä myös ja kaksi koiraa. Asutaan omakotitalossa maalla. Harrastan jumppaa (talvisin), käsitöitä ja lukemista kun aikaa jää.
 
Täällä 33-vuotias 3 tyllerön mamma Vantaalta. Työelämässä olen nyt ollut vajaan vuoden ja isukki on lasten kanssa kotona... ainakin toistaiseksi. Eli meillä aika "nurinkurinen" arki... :)

Lapset 5v, 3v ja kuopus täyttää tänään 2v. Isommat käyvät seurakunnan kerhoissa. Kaikki kolme prinsessaa taitavat molemmat kotimaiset kielet.
 
mortsit :wave:
minäkin silloin tällöin käynyt lueskelemassa juttuja tästä osiosta ja mukautuisin samaan mielipiteeseen jonkun, en muista nikiä :ashamed: kanssa tuosta mitäs nyt osiosta... olen 30 v. kolmen tytön äiti nokialta. kotona olen nyt vielä ensi syksyyn, sitten suoritan opinnot loppuun. iskä meidän huushollista löytyy myös :heart: 11v, 7v ja 1v 2kk nartut takaavat taatusti kaikki kissatappelut, joten muita eläimiä meidän kotiin ei tarvita. mä harrastan tyttöjen kuskaamista harrastuksiin, silloin tällöin intoudun lenkille ja tietokoneen tai kirjan takana kulutan kosolti aikaa.
 
Jepulis..oon itä-suomesta 3 lapsen äiti, tyttö 9v ja pojat vajaa 4v ja reilu 1v. Vapaa-ajan puutteesta johtuen ei tällä hetkellä kummempia harrastuksia, mitä nyt uutena lueskella näitä juttuja näillä palstoilla..! Muutaman kuukauden vielä hoitovapaalla.
 
täällä myös yksi kolmen lapsen äiti (p 11v. ja 8v. t 1v.) Ise olen 31v. ja asun Ylöjärvellä (tampereen lähellä) Nyt pitäisi aloittaa uusi harrastus kuntonyrkkeily saas nähdä miten käy. Olen töissä osa-aikaisena hoitajana kehitysvammaisen parissa.
 
:wave: Heippa vaan kaikille! täällä 3:n lapsen 32 v äiti Kuopion lähistöltä, pojat 5 ja 3 ja tyttö 2 kk.Ja perheeseen kuuluu vielä töitä tekevä mies,joten kotityöt melko pitkälti omilla harteilla. Harrastaa ehdin noitten töitten lisäksi käsitöitä ja maalausta, ja sinne lenkillekkin pitäisi keretä....!Kotona olisi tarkoitus olla vielä vuosi ja sitten kai se on pakko lähteä töihin,tämä on kyllä taas mukavaa vaihtelua työelämälle!
 
Olen 31-vuotias kahden tytön äiti Espoosta. Tytöt ovat kohta 8 vuotias ja 1v 2kk. Odotan kolmatta lasta rv 19+6. Kotona niin paljon tekemistä,ettei ole pahemmin tullut harrastettua. Puutarhanhoitoa ja lenkkeilyä tulee sitten harrastettua kun aikaa. Eli puutarha ei missään luksuskunnossa kun autotallin rakentaminenkin meneillään. Kuopus niin vilkas, että saa juosta koko ajan. Töissä käyn pari kertaa viikossa ja olen muutoin hoitovapaalla. Kiva olla kotona. Ei vielä tietoa koska palaan koko päivä töihin. Katsotaan millainen vauveli tammikuussa syntyy. Ihanaa odottaa pikkuista. :heart: Perheeseemme kuuluu myös aviomieheni. Vietimme juuri 10-vuotis hääpäiväämme. :heart:

 
sisutar
:wave:

Tässä äiti vm-74 Turun suunnalta ja perheessä on kolme prinsessaa 6.5v, 4v ja 1 kk. Perheemme isä tekee pitkää päivää ja arki on tämän äidin harteilla. Nyt on vähän hullunmyllyä ollut, kun on totuteltu uuteen vauvaan ja esikoisen eskariin, joka rytmittää päivää tätä nykyä. Muutenkin olemme olleet menossa tukka putkella siellä ja täällä, ehkä se tästä sitten rauhoittuu...tai sitten ei, muistelen, että kun viimeksi olin kotiäitinä niin reipasta meno oli silloinkin =) .

Täällä käyn, kun ehdin, joskus vain lukemassa ja joskus ehdin jopa kirjoittelemaankin jotakin :D .

Meillä paistaa aurinko - toivottavasti teilläkin B) :D :flower:
 

Yhteistyössä