Herätkää kansa joka pimeydessä vaeltaa!

  • Viestiketjun aloittaja uuskis!
  • Ensimmäinen viesti
Luopiona nyt
Uuskis ja Luopiona nyt, ollaan eri tyypit.

Paljon on tosiaan toteutunut tuostakin 'Näky'-kirjasta. Ihan hirvittää. Onneksi tietää mitä tulevaisuus tuo. Onni siksi että voi itse varautua Jeesukseen uskovana, kunhan vaan taas pääsen huomaan, suru niille jotka ei usko. :(
 
Luopiona nyt
Kirkkoon ei tosiaan tarvitse uskoa.

Ota Raamattu ja sieltä Uusi Testamentti. Vanhaan Testamenttiin ei tarvitse mennä. Sieltä kun löydät Jeesuksen ilosanoman. :)

Muistaako joku mikä oli se kohta jonka Jeesuksen lähelle kaipaavan tulisi lukea? Se rakkauden ilosanoma?
 
Luopiona nyt
Alkuperäinen kirjoittaja uuskis!:
Kauanko ole tollut luopiona?
Anteeks uteluni.

Ihanaa, jos alat lipua jälleen kohti Herraamme:D
Kohta kolme vuotta on mennyt luopiona. Kaipuu on valtava. En ole voinut kertoa kenellekään kun kuitenkin maalliset on kokoajan kuvioissa. Herralle huokaan välillä että auta minut tästä takaisin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uuskis!:
uskovatkotiaidit
Kotiäidit uskoo, että pyykkivuori on pysyvä ja pitää olla valppaan koko ajan, ettei kuopus tipu pöydältä. Samoin uskotaan, että pöydänalus kasvaa leivänmuruja ja pesukone nielee sukkia ja että Fairylla lähtee rasva ja körttiläisyys torpasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uuskis!:
uskovatkotiaidit
Kotiäidit uskoo, että pyykkivuori on pysyvä ja pitää olla valppaan koko ajan, ettei kuopus tipu pöydältä. Samoin uskotaan, että pöydänalus kasvaa leivänmuruja ja pesukone nielee sukkia ja että Fairylla lähtee rasva ja körttiläisyys torpasta.
Justiinsa juu... :whistle: :|
 
kerttuli
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
hiljaisella omalla tavallani uskon mihin uskon, en ymmärrä miksi sitä omaa uskoaan aina pitää muille ilmituoda :headwall:

muoks typot
ei sitä tarviikaan olla kokajan, huom.minun mielestäni, olla toitottamassa, vaan elämäsi rauha ja taspainoisuus puhuu puolestaan, samoin arvosi ja asenteesi.
silloin kun tulee luontevasti keskustelua voi kertoa mikä on oma vakaumus
 
uskossa
Uskova ilmoittautuu!
Luin ketjua ja nyt sanon sanani. Emme me lannistu vaikka täällä epäuskovat antavatkin mielipiteensä. Kunpa vain jokukin teistä löytäisi Herran luokse.
 
Oot sä Jehova ? Niilä kun on pakonomanen tarve kertoa totuuksia...meillä just kävi Vartiotornin tuomassa ja välis oli lappu jossa valistetiin että Maailmanloppu tulee...
Mut kyllä mä uskon et Jumala on olemassa mut Novaa mä just täl hetkellä kuuntelen.
 
vierailija
Minä sain potkut pyhäkoulusta, rippileiriltä heittivät pihalle migreenin ja epilepsia kohtauksen takia, jotta olen ollut luopio pienen ikäni, ei ole asiaa nähtävästi kirkon piireihin :saint:
Ja pyhäkoulusta lensin kun pappi suuttui siitä kun minä väitin sen valehtelevan, kukaan voi jakaa vettä kahtia..

Ja eikös ne tutkijat kovasti väittäny että jesse tarjos parannettaville huumehita ni sillä saatiin kivoi hallusinaatioita aikaan..

Aijoo ja töllin ruusa oli kerenny kirjottaa ekassa viestissä sen mitä oisin vastannut..
Mielenkiintoista
 

Yhteistyössä