Herätkää kansa joka pimeydessä vaeltaa!

  • Viestiketjun aloittaja uuskis!
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja uuskis!:
Ettekö usko Jeesukseenlainkaan?
itseasias juu uskon jeesukseen(tai meillähän se on iisai)..
se on profeetta siinä missä kristityillä mut ei jumalan poika.
Jumala ei oo ihminen joten sillä ei oo lapsia..

Näin siis meillä..teillä teitin tavalla..
 
luopiona nyt
Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan, se on enemmän kuin osaamme me ajatellakaan.
Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan johon tarttumalla elää uskallan. :)

 
Minä sain potkut pyhäkoulusta, rippileiriltä heittivät pihalle migreenin ja epilepsia kohtauksen takia, jotta olen ollut luopio pienen ikäni, ei ole asiaa nähtävästi kirkon piireihin :saint:
Ja pyhäkoulusta lensin kun pappi suuttui siitä kun minä väitin sen valehtelevan, kukaan voi jakaa vettä kahtia..

Ja eikös ne tutkijat kovasti väittäny että jesse tarjos parannettaville huumehita ni sillä saatiin kivoi hallusinaatioita aikaan..

Aijoo ja töllin ruusa oli kerenny kirjottaa ekassa viestissä sen mitä oisin vastannut..
 
Luopiona nyt
En tiedä pystynkö. Maailman menot vetää puoleensa, kuitenkin samalla kaipaan takaisin Jeesuksen syliin. Vaikeaa.
Tiedätkö sivustoja joissa voisin käydä puhumassa tästä? Onko uskovaisilla chatteja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luopiona nyt:
En tiedä pystynkö. Maailman menot vetää puoleensa, kuitenkin samalla kaipaan takaisin Jeesuksen syliin. Vaikeaa.
Tiedätkö sivustoja joissa voisin käydä puhumassa tästä? Onko uskovaisilla chatteja?
Eihän uskominen tarkoita sitä, että linnoittautuisit maailman ulkopuolelle. Maailmaa et voi pysäyttää kuitenkaan. Eikä sun uskoa vähennä tipan vertaa se, että annat itsellesi luvan nauttia elämästä.
 
Juu HERÄTTELEVÄ aloitus ja helposti monet vetää herneet nenäänsä.
Minäpä EN kuitenkaa. :D

Kyllä JEESUS on totta tänäänkin,Hän elää. Siis uskon Häneen.

Sulle "Luopiona nyt" haluan sanoa,tule vaan rohkeasti takas,Isän syli odottaa ja Jeesus rakastaa sua valtavasti!
Tiedät KUKA se yrittää estää takas tulemisen,tuhanten juonten mestari ja valheen isä. Älä ystävä hyvä usko sitä alakerran isäntää yhtään.
 

Yhteistyössä