K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suukonkin Damon saa kesken tuon videon, mutta sellaisen, josta ei nouse mitään mustasukkaisuutta, eikä sillä vietellä myöskään Damonia. Ei kai, kun ovat keskenään hyviä kavereita.
 
vierailija
Mulle on ihan se ja sama, että kuka tuntee vetoa kehenkin. Jos mun pitäisi näiden saatujen materiaalien perusteella päätellä, että keillä saagan henkilöillä voisi olla/on ollut vetovoimaa keskenään, niin mä vastaisin, että Jan & Bojan. Mistään Sadiesta vaikea sanoa, kun mitään yhteistä matskua ei ole. Silti mä odotan Damon, Bojan, Kris kombolta lisää matskua, se oli aika kuumaa.
 
vierailija
Suukonkin Damon saa kesken tuon videon, mutta sellaisen, josta ei nouse mitään mustasukkaisuutta, eikä sillä vietellä myöskään Damonia. Ei kai, kun ovat keskenään hyviä kavereita.
Mistä me anonyymit keskustelijat täällä tiedetään hölkäsen pöläystäkään siitä, että kuka on mustasukkainen kenestäkin ja kuka yrittää vietellä ketäkin.
 
vierailija
Ja miksi pitää olla huolissaan jostain että Bojanilla mahdollinen suhde on? Saa hänelläkin suhde olla ihan yhtä hyvin kuten kaikilla muillakin eikä siitä pitäisi olla huolissaan, että onko vai ei suhdetta. Jos B ja S nyt yhdessä on niin mitä sitten?
 

Yhteistyössä