hepatiitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molla maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molla maija

Vieras
:'( voisiko joku auttaa? olen hyvin surullinen asiasta c-hepatiitti. saan esikois lapseni kesällä ja se on ihanaa! mieltäni varjostaa tuo maksa sairaus jonka olen saanut nuoruuden hölmöilyissä. syntyykö lapseni c.hepatiitin kantajana?onko odotus aikana haittaa vauvalle? En ole narkkari vaan "normaali nuori nainen. jorvin sairaalassa katsovat minua kuitenkin kun idioottia huumeiden käyttäjää. onko kokemuksia tai varmaa tietoa asiasta? kiitos :flower:

Älä turhaan huolestu. Riski saada c-hepatiitti synnytyksen yhteydessä on alle 5% eikä se vaikuta tietääkseni raskauteen.
Äläkä anna noiden katseiden häiritä ihanaa odotusaikaasi! He saavat ajatella mitä haluavat, mutta tärkeintä on se, että itse tiedät mitä ja kuka olet nytten. Tiedän kuinka pahalta nuo katseet tuntuvat..
Voimia! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 20:13 mamma kirjoitti:
Älä turhaan huolestu. Riski saada c-hepatiitti synnytyksen yhteydessä on alle 5% eikä se vaikuta tietääkseni raskauteen.
Äläkä anna noiden katseiden häiritä ihanaa odotusaikaasi! He saavat ajatella mitä haluavat, mutta tärkeintä on se, että itse tiedät mitä ja kuka olet nytten. Tiedän kuinka pahalta nuo katseet tuntuvat..
Voimia! :)
peesailen!!! Voimia sinulle ja onnea odotukseen!!! :) :heart:

Olen c-hepatiittia sairastava mies. Minulla on 1/2 vuotias poikavauva. Vaimoni ei ole saanut tartuntaa. Myös minulla on ollut suuria toisten tartuttamisen pelkoja. Suosittelen sinulle c-hepatiitti-yhteisöä:
http://groups.msn.com/C-hepatiittituki/

Siellä on useita kohtalotovereita. Monet heistä ovat naisia. He ovat saaneet terveitä lapsia. Käy lukemassa kokemuksia, ja liity jäseneksi. Meillä oli antoisa chatti toissapäivänä.

Yhteistyössä