Hemmetti kun ukko ei syty

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälkäinen

Vieras
Kaikkea on koitettu, mutta ukko vaan ei syty. Pari kertaa kuussa seksiä riittää hänelle, muttei minulle. Juteltukin on ja kuulemma tahti on hänestä sopiva, pitää minua seksikkäänä jne. Silloinkun saan on mahtavaa, mutta kun niin harvoin. Kertokaa nyt mikä on teidän 100 varma keino, millä seksitouhut käynnistyy! Riittäisikö teille pari kertaa kuussa vai mikä?

Ei ole mitään toisia naisia tms. Olen varmistanut.
 
No ei kyllä itselleni todellakaan riitä 2 kertaa kk. Jos en saa parii kertaa viikossa vähintään,niin se on taattu että mulle on turha tulla puhumaan :D
Ukko vaihtoon tai sitten menet vain lääppimään häntä sellaisista paikoista että lämpenee. :)
 
Vaikea antaa vinkkiä kun itsellä on mies joka syttyy suukosta tai hipaisusta.Eikä riitä pari kertaa kuussa.Olosuhteiden pakosta on kerran viikossa ja siitäkin meinaa jo pää levitä kun on niin harvoin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
ole kuule onnellinen että saat edes pari kertaa kuussa. mä en oo saanu kohta kahteen vuoteen. :(

Minkä ihmeen takia te olette tuollaisissa suhteissa?

Toi on ihan järkyttävän väärin.

Jos ei olis lapsia niin olis helpompi lähteä. Kuitenkin rakastan miestäni ainakin vielä mutta kyllä tämä seksittömyys ja kosketuksen puute syö sitä rakkautta. Ja tiedän että mies yrittäis joka keinolla tehä mun elämästä helvetin jos mä yrittäisinkin jättää sen...
 
No hei, tää on ehkä maailman nolointa tunnustaa, mut äsken löysin sähköpostistani sikavanhoja kuvia itsestäni (ex-poikaystävän ottamia you know...) ja pyysin miestä katsomaan; "aijaa" vastasi ja katsoi ehkä 3sekuntia.

Joten ei toivoakaan et meikäläisestä 8v vanhempana ja 8kg pulleempanakaan syttyis.. :D

Omasta mielestäni olen kyl pahuksen HOT niissä kuvissa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
ole kuule onnellinen että saat edes pari kertaa kuussa. mä en oo saanu kohta kahteen vuoteen. :(

Minkä ihmeen takia te olette tuollaisissa suhteissa?

Toi on ihan järkyttävän väärin.

Jos ei olis lapsia niin olis helpompi lähteä. Kuitenkin rakastan miestäni ainakin vielä mutta kyllä tämä seksittömyys ja kosketuksen puute syö sitä rakkautta. Ja tiedän että mies yrittäis joka keinolla tehä mun elämästä helvetin jos mä yrittäisinkin jättää sen...

Ei se ole mikään ihme.
Onko sun miehesi jotenkin mielenvikainen, kun sanoit, että tekisi sun elämästä helvettiä?
Kyllä mun mielestä halujen pitää kohdata, toi on sua kohtaan tosi väärin.
Ootteko te puhuneet asiasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
ole kuule onnellinen että saat edes pari kertaa kuussa. mä en oo saanu kohta kahteen vuoteen. :(

Minkä ihmeen takia te olette tuollaisissa suhteissa?

Toi on ihan järkyttävän väärin.

Jos ei olis lapsia niin olis helpompi lähteä. Kuitenkin rakastan miestäni ainakin vielä mutta kyllä tämä seksittömyys ja kosketuksen puute syö sitä rakkautta. Ja tiedän että mies yrittäis joka keinolla tehä mun elämästä helvetin jos mä yrittäisinkin jättää sen...

Ei se ole mikään ihme.
Onko sun miehesi jotenkin mielenvikainen, kun sanoit, että tekisi sun elämästä helvettiä?
Kyllä mun mielestä halujen pitää kohdata, toi on sua kohtaan tosi väärin.
Ootteko te puhuneet asiasta?

sain vaan jotenkin sellaisen käsityksen viimeksi kun riideltiin ja otin eroamisen puheeksi sanoi sitten että jos lähden niin "tämä asia ei jää siihen eikä sulla tuu olemaan kovin kivaa sitten tms..." Ollaan puhuttu siitä että pitäis olla enemmän läheisyyttä seksiä jne mutta kun asiat ei kuitenkaan muutu... on muka väsymystä ja lapset vie kaiken ajan.. joopa joo... kiltisti ne lapset illan ja yönsä nukkuu.... ja jos on niin kovat stressit työpaikalla ottais sit hieman lomaa kun on niitä loma päivä vaikka kuinka paljon pitämättä.. mutta ku ei vaan herra oo valmis tekemään mitään tän asian eteen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhka:
ole kuule onnellinen että saat edes pari kertaa kuussa. mä en oo saanu kohta kahteen vuoteen. :(

Minkä ihmeen takia te olette tuollaisissa suhteissa?

Toi on ihan järkyttävän väärin.

Jos ei olis lapsia niin olis helpompi lähteä. Kuitenkin rakastan miestäni ainakin vielä mutta kyllä tämä seksittömyys ja kosketuksen puute syö sitä rakkautta. Ja tiedän että mies yrittäis joka keinolla tehä mun elämästä helvetin jos mä yrittäisinkin jättää sen...

Ei se ole mikään ihme.
Onko sun miehesi jotenkin mielenvikainen, kun sanoit, että tekisi sun elämästä helvettiä?
Kyllä mun mielestä halujen pitää kohdata, toi on sua kohtaan tosi väärin.
Ootteko te puhuneet asiasta?

sain vaan jotenkin sellaisen käsityksen viimeksi kun riideltiin ja otin eroamisen puheeksi sanoi sitten että jos lähden niin "tämä asia ei jää siihen eikä sulla tuu olemaan kovin kivaa sitten tms..." Ollaan puhuttu siitä että pitäis olla enemmän läheisyyttä seksiä jne mutta kun asiat ei kuitenkaan muutu... on muka väsymystä ja lapset vie kaiken ajan.. joopa joo... kiltisti ne lapset illan ja yönsä nukkuu.... ja jos on niin kovat stressit työpaikalla ottais sit hieman lomaa kun on niitä loma päivä vaikka kuinka paljon pitämättä.. mutta ku ei vaan herra oo valmis tekemään mitään tän asian eteen...

Noi on ihan täysiä tekosyitä.
Munkaan entinen mies ei ikinä jaksanut, sitten se rupes käymään vieraissa, sitten ois jaksanut, kun tahtoi yrittää, mutta sitten mä en enää halunnut, enkä jaksanut. Yök.
Jos ei "jaksa" kahteen vuoteen, niin onhan se epänormaalia, ei pelkkää väsymystä.
Mites joku pariterapia?
 
Ja siis, lisään vielä, että kun sen kosketusyhteyden on menettänyt, niin tiedän, että se on vaikeaa saada takaisin.
Me ei meidän suhteessa onnistuttu siinä, mutta menkää te terapiaan puhumaan tuosta. Mun mielestä avioliitossa on oikeus ja kohtuus saada ja antaa seksiä.
 
Moni sanoo, ettei ole toisia naisia, vaikka mies ei halua seksiä. Mistä te sen oikeasti tiedätte? Ei se mies sitä varmaankaan tunnustaisi, vaikka olisikin. Kyllä mun mielestä on aika ihme, jos terve mies ei halua seksiä moneen vuoteen!
 

Similar threads

R
Viestiä
64
Luettu
9K
Seksi
herra 47 tänään ja huom.
H
V
Viestiä
11
Luettu
737
Aihe vapaa
vierailija
V
M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä