Onko liikaa vaadittu palkata lisää työntekijöitä joulun tietämille? Voisiko posti koittaa asiakaspalvelua?
Ärsyttää, kun muut paketteja toimittavat firmat tuntuvat tekevänsä kaikkensa, että saavat paketit ajoissa ja mielellään ennen viikonloppua perille, niin Itellaa ei pätkääkään kiinnosta asiakastyytyväisyys tai asiakkaat ylipäätään.
Kuinka monta kertaa pakettikorttikin on tullut muutamia päiviä sen jälkeen kun olen jo noutanut paketin, muutaman kerran jäänyt tulemattakin (postitädin mukaan se on mahdotonta, he eivät virheitä tee). Ovelle toimitettavia pakettejakaan ei oikeasti toimiteta välttämättä ovelle, tuovat vain kortin, että ovat mukamas yrittäneet tuoda sen.
Oikeasti, mikä meidän postia riivaa?
Joo, mun on pitänyt jo saada paketteja, mutta eipä Itella kiinnosta kuinka myöhässä niitä toimittelee, se on aina asiakkaan vika.
Ärsyttää, kun muut paketteja toimittavat firmat tuntuvat tekevänsä kaikkensa, että saavat paketit ajoissa ja mielellään ennen viikonloppua perille, niin Itellaa ei pätkääkään kiinnosta asiakastyytyväisyys tai asiakkaat ylipäätään.
Kuinka monta kertaa pakettikorttikin on tullut muutamia päiviä sen jälkeen kun olen jo noutanut paketin, muutaman kerran jäänyt tulemattakin (postitädin mukaan se on mahdotonta, he eivät virheitä tee). Ovelle toimitettavia pakettejakaan ei oikeasti toimiteta välttämättä ovelle, tuovat vain kortin, että ovat mukamas yrittäneet tuoda sen.
Oikeasti, mikä meidän postia riivaa?
Joo, mun on pitänyt jo saada paketteja, mutta eipä Itella kiinnosta kuinka myöhässä niitä toimittelee, se on aina asiakkaan vika.