Helvetin ahdistavaa! Mies lähti 3v pojan kanssa mummolaan aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloottaa

Vieras
ja sanoin että laita viesti kun olet perillä. No viestiä ei ole kuulunut (en tiedä onko unohtanut vai mikä on), heidän pitäisi tulla illalla takaisin.

Soitin miehellä 3 kertaa eikä vastannut. Tämä on todella outoa, koska puhelinta kantaa aina mukana ja mitään erityistä ei pitänyt olla. Yritin soittaa anopille, eikä sekään vastannut, vaikka AINA ennen on vastannut.

Alkaa ahdistaa ihan todella ja olen melkein paniikissa ja kaikki kauhukuvat on tullut mieleen. Pelkään että pojalleni on tapahtunut jotain. Se on pahin pelkoni ja nyt ahdistaa ihan hirveästi, kukaan ei vastaa puhelimeen eikä kerro missä mennään.

Mitä helvettiä teen?

ja sanoin että laita viesti kun olet perillä. No viestiä ei ole kuulunut (en tiedä onko unohtanut vai mikä on), heidän pitäisi tulla illalla takaisin.

Soitin miehellä 3 kertaa eikä vastannut. Tämä on todella outoa, koska puhelinta kantaa aina mukana ja mitään erityistä ei pitänyt olla. Yritin soittaa anopille, eikä sekään vastannut, vaikka AINA ennen on vastannut.

Alkaa ahdistaa ihan todella ja olen melkein paniikissa ja kaikki kauhukuvat on tullut mieleen. Pelkään että pojalleni on tapahtunut jotain. Se on pahin pelkoni ja nyt ahdistaa ihan hirveästi, kukaan ei vastaa puhelimeen eikä kerro missä mennään.

Mitä helvettiä teen?

Tiedän tunteen.. mun mies tekee/teki samalla tavalla. Rasittavaa. Eiköhän se huomaa joskus, että olet soitellut.

TIEDÄN MYÖS TUNTEEN JA SE ON HIRVEETÄ. Netissä on ainakin joku sivu mistä näkee onnettomuudet ym. En kyl nyt muista sivua.
Olisiko sinulla joku ystävä joka kuuntelisi ja yritä viel soittaa uudestaan!

Yleensä näille on jokin järkecväselitys. Halaus!

sillà ei ole kànnylaturia mukana ehkà ja virta lopussa. unohti ettà piti soittaa joten ei sitten soittanut anopiltakaan ja he làhtivàt yhdessà johonkin kylille. voiko olla nàin?

Yhteistyössä