Helvetillinen kitinä kun on niin kylmä...

Ryssän helvetti
On se kyllä yhtä v...n selviytymistä tällänen talvi. Kaikki on normaali olosuhteisiin nähden vaan niin hankalaa. Laita auto lämpenemään, pue lapset toppaukoiksi älä palelluta ostoksia (munat, vihannekset). En kyllä ikinä ole ollut talvi-ihminen. Jos ihminen olisi luotu talveen, se olisi joku fucking naali tai vastaava.

Odotan alkusyksyn jälkeen vain maaliskuuta, aurinkoa ja lämpöä. Mikään kirottu pimeys ja kylmyys ei kiehdo minua millään tapaan. En yhtään ihmettele lappilaisia, kun ne ryyppäävät ja vajoavat masennukseen talvella. Ei ole normaalia että ihminen elää ilman aurinkoa kaksi kuukautta.
 
Eikö teillä vesijohdot sitten jäädy talon alla?
Meillä on nytkin +22 sisällä kiitos varaavan takan, ilmanlämpöpumpun ja sähköpatterien. Mutta noi vesijohdot, aamulla saa aina olla tarkistamassa mikä on jäätynyt tiputuksesta huolimatta. Tänään olen imuroinut kolme vesijohtoa auki.
ei jäädy. kellarissa on lämmitys päällä ja putket on uusittu joka paikasta niin, ettei pääse jäätymään..."koputtaa puuta"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryssän helvetti;23167716:
Jos ihminen olisi luotu talveen, se olisi joku fucking naali tai vastaava.

Odotan alkusyksyn jälkeen vain maaliskuuta, aurinkoa ja lämpöä. Mikään kirottu pimeys ja kylmyys ei kiehdo minua millään tapaan. En yhtään ihmettele lappilaisia, kun ne ryyppäävät ja vajoavat masennukseen talvella. Ei ole normaalia että ihminen elää ilman aurinkoa kaksi kuukautta.
Siis tää on ihan sairaan hyvin sanottu! :D:flower:

Eilen kun kävelin about 25 asteen pakkasessaniin jo oli jäätynyt räkä poskella, naama punasena, rillit huurussa ja armoton leka otsassa... Tänään 30 pakkasta ja ei edes palellut, kun ei tuullut! Kaikki on kiinni siitä saakelin tuulesta. En tiedä kurjempaa säätä kuin kylmä ja tuulinen, semmonen oikein navakka pohjoistuuli. Ei jumalauta (repomiehen äänensävyllä)! :D
 
"Kenguru"
[QUOTE="Kenguru";23172774]Jos tää on taas niitä ketjuja, joihin ei saakkaan laittaa omaa mielipidettään, vaan pitää mukailla ketjun aloittajan mielipidettä tai on "pipo kireällä";)[/QUOTE]

saakkaan sanaan korjaus
 
"vieras"
Tänään ei pipoa kiristä, meinaan putki saatii sulaksi klo 15 pintaan, auto starttas vaikka aamulla oli -35 pakkasta ja ennen kaikkea tuvassa on, kiitos lämpöilmapuhaltimien, +22 lämmintä. Aaah!! Nyt syönkin sitten kermajäätelöä ja nautin hetkellisestä lämmöstä, huomiseksi on luvattu -40:tä.
 
we are the champions
Samaa mieltä. Itse ainakin rakastan kunnon talvea. Ahdistaa pelkkä ajatus keväästä..
Oletko menettänyt järkesi ?

Kevään ajatus ahdistaa, voi pyhä jysäys ! Oletko ajatellut sulkeutua pakastinarkkuun ? Siellä on kylmää ja pimeää, siis kunnon talvea sinulle. Tai maakellari kenties, tosin se ei taida olla tarpeeksi kylmä, mutta pimeää on.

Elämisen perusedellytys on aurinko ja sen aikaansaama lämpö, jotta on mahdollista elää.
Jos oikein kovasti rakastaa talvea, muuta pohjoisnavalle, siellä sitä piisaa.

Kevät on elämän, uudelleensyntymisen ja muutenkin ilon aikaa. Tällöin pahan talven taika murtuu ja elämä voittaa.

W
 
Oletko menettänyt järkesi ?

Kevään ajatus ahdistaa, voi pyhä jysäys ! Oletko ajatellut sulkeutua pakastinarkkuun ? Siellä on kylmää ja pimeää, siis kunnon talvea sinulle. Tai maakellari kenties, tosin se ei taida olla tarpeeksi kylmä, mutta pimeää on.

Elämisen perusedellytys on aurinko ja sen aikaansaama lämpö, jotta on mahdollista elää.
Jos oikein kovasti rakastaa talvea, muuta pohjoisnavalle, siellä sitä piisaa.

Kevät on elämän, uudelleensyntymisen ja muutenkin ilon aikaa. Tällöin pahan talven taika murtuu ja elämä voittaa.

W
Toisaalta keväällä on aivan helvetin rumaa kun koiranpaskat on levinneet pitkin teitä ja edellisvuotisen kasvien raadot oikein huutavat surkeuttaan. Keväällä iskee myös allergia, olo on tönkkö ja tukkoinen. Lääkkeet eivät auta.

Mä en käsitä mitä nauttimista siinä on? Rumaa ja inhottavaa.
 
"vieras"
Toisaalta keväällä on aivan helvetin rumaa kun koiranpaskat on levinneet pitkin teitä ja edellisvuotisen kasvien raadot oikein huutavat surkeuttaan. Keväällä iskee myös allergia, olo on tönkkö ja tukkoinen. Lääkkeet eivät auta.

Mä en käsitä mitä nauttimista siinä on? Rumaa ja inhottavaa.
Helvetillistä kitinää jostain keväästä. Vissiin pipo vähän kireällä? Ota menolippu Pohjoisnavalle. =) =) =)
 
"jaa"
Toisaalta keväällä on aivan helvetin rumaa kun koiranpaskat on levinneet pitkin teitä ja edellisvuotisen kasvien raadot oikein huutavat surkeuttaan. Keväällä iskee myös allergia, olo on tönkkö ja tukkoinen. Lääkkeet eivät auta.

Mä en käsitä mitä nauttimista siinä on? Rumaa ja inhottavaa.
Ei mulla mitään allergiaa ole :O Ja kevät on mun lempivuodenaika, vaikka haukkuisit kuinka =)
 

Yhteistyössä