Helvetillinen kitinä kun on niin kylmä...

Itse kyllä pystyn pukeutumaan asianmukaisesti, mutta entä tuo koira (joka hyppii jo seinille kun ei pääse kunnolla ulkoilemaan) ? :(
En todellakaan pidä pakkasesta, en pidä edes lumesta.
 
"minä"
niinpä... ei muuta ku autoa pidemmäksi ajaksi roikkaan. kaks tuntia ei riitä vaikka fiksummat niin sanooki, kolme tai vajaa kolme on ihan hyvä. tunnin roikassa ololla ei mitään merkitystä.

lapsille vaatetta ja itelleki voi ottaa pipon päähän, vaikka muuten ei pitäiskään
 
"Mamma italiana"
me ollaan kas tytòn kanssa kyllàstytty italialaisiin jotka koko ajan kitisee kylmyydestà kun tààllà ei ole edes kylmà. miten ne kehtaakin tulla sanomaan tàmmòselle joka on elàmàssààn paljon kylmempààkin kokenut....
 
"uuu"
Anna ihmisten kitistä. Onhan siellä ihan helvetillisen kyl-mä! Ja kyllä vähemmästäkin itseäni vituttaa, kun kuulun siihen ihanaan vähemmistöön, joka on oikeasti sekä kylmälle allerginen, että astmaatikko. Pitkiä reissuja ei ulkona tehdä.
 
"vieras"
Mua ei sinänsä ärsyttäisi kylmyys, mutta se kyllä ärsyttää, että en pääse vauvan ja 2-vuotiaan kanssa näillä pakkasilla ulos. Neljän seinän sisällä kohta 2 viikkoa, se kyllä pistää kitisyttämään vähän.
 
Kun kylmyys vituttaa, niin kannattaa ajatella, että meidän ei sentään tarvitse sotia tässä säässä. Kenenkään ei ole pakko tarpoa tuolla kymmeniä kilometrejä, ja jos onkin, on mahdollista hankkia niin hightec-varusteet, että ihan saletisti tarkenee.
 
[QUOTE="vieras";23165337]Mua ei sinänsä ärsyttäisi kylmyys, mutta se kyllä ärsyttää, että en pääse vauvan ja 2-vuotiaan kanssa näillä pakkasilla ulos. Neljän seinän sisällä kohta 2 viikkoa, se kyllä pistää kitisyttämään vähän.[/QUOTE]

Miksi 2-vuotiaan kanssa ei pääse ulos? Tai yksin hetkeksi tuulettumaan? Eihän tuolla jatluvasti mitään -30 -lukemia ole.
 
Ei ole olemassa liian kylmää säätä, vaan vääränlaista pukeutumista.
Yleensä ne kitisee, joilla vielä on siisti ja mukava sisätyö.
Itse olen tänäänkin ollut tallissa viitisen tuntia ja hyvin pärjää, tulee oikein hiki kun paskaa luo ja hevosten kanssa peuhaa. Jos jostain valittaa pitää, on se jäätynyt vesiputki. Meinaa näin rv 35 tuo 20 vesisangollisen raahaaminen olla hankalaa ja työlästä. Mutta pakkaset on ihan jees.
 
[QUOTE="vieras";23165362]mistä eurot?[/QUOTE]

No mä saan omani käymällä töissä.


Vakavasti puhuen, eihän sitä koko varustusta tarvi kerralla hankkia jos ei ole varaa. Kunnon talvivaatetusta voi hankkia ja päivittää vähän kerrassaan. Alennusmyyntejä kannattaa hyödyntää jne.
 
Mie valitan kesäkuumalla ja paukkupakkasilla. Valitan myös keväällä kun alkaa allergiaoireet. Kesäkuumasta ja paukkupakkasista ei miun rasitusastma tykkää. Mutta syksy <3 Ah. Syksy <3 Silloin mie en valita mistään : )
 
--
mä en kitise kylmyydestä tai lumesta enkä talvesta ylipäätään.

Mä kitisen kesästä. Kesässä ei ole mitään hyvää, on liian kuuma, vihaan ku joutuu olemaan vähissä vaatteissa..hyi..
 

Yhteistyössä