helsinkiläiset..HUOM

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voih, riippuu niin siitä etsittekö kerrostaloasuntoa vai jotain muuta. Haluatteko meren rannalle, haluatteko kulkea metrolla vai junalla vai bussilla. Ja ennenkaikkea tietysti mitä olette asunnosta valmiit maksamaan.

No, minä pidän suunnilleen koko helsingistä, mutta lapsiperheelle sopis ainakin: Lauttasaari, Tapanila-Tapaninvainio, Suutarila, Siltamäki, Herttoniemenranta, Herttoniemi, Vuosaari. Jos kansainvälisempi meininki ei haittaa niin Itä-Helsingistä löytyy paljon mukavia asuinalueita, joissa asunnot eivät ole niin kalliita kuin muualla. Itse asun Kivikossa ja viihdyn hyvin, vaikkei tätä aluetta kovin korkealle kai arvosteta.

Idästä pääsee metrolla kätevästi keskustaan ja itäkeskukseen missä on todella hyvät palvelut. Vuosaaressa on myös todella hyvät palvelut.

Alkuperäinen kirjoittaja lastentarhanope:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mites oulunkulä,kumpula,käpylä,viikki?

mukavia alueita noi kaikki, mutta aikas kalliita, Viikissä on tosi huonot palvelut ja terveyskeskukseen pitkä matka

no me asutaan viikissä ja ollaan tykätty,lapista ollaan muutettu.tässä pari hyvää kauppaa l'hellä ja kohta aukeaa toi iso prisma.itikseen pääsee helposti ja tk:hon ei mun mielestä ole pitkä matka,kävellen rattaiden kans n.20min.ja tää on rauhallista aluetta jossa paljon lapsiperheitä =)

Lauttasaari, Kuusisaari, Lehtisaari, Munkkiniemi, Munkkivuori, Pajamäki, Niemenmäki, Pakila, Oulunkylä, Kulosaari, Marjaniemi. Rauhallisia alueita, joissa lapsen on turvallista kasvaa. Jos haluaa palvelut kivenheiton päähän, kannattaa valita alue, joka on radan tai metron varrella, mutta silloin on aluekin rauhattomampaa. Palvelut Helsingissä - ja pk-seudulla yleensäkin- on siellä, missä asuu eniten väkeä. Missä asuu eniten väkeä, on myös levottominta. Eli pitää siis miettiä, mitä asumiseltaan haluaa...rauhaa vai palveluita.

Riippuu hinnasta ja ostamassa vai vuokraamassa?Itse suosin Lauttasaari,Munkkivuori,Töölö, Kulosaari ja Lehtisaari-itään päin minua ei saisi.Olen 32v asuni Länsi-helsingissä ja täällä paljon mukavia lapsi ystävällisiä alueita

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Riippuu hinnasta ja ostamassa vai vuokraamassa?Itse suosin Lauttasaari,Munkkivuori,Töölö, Kulosaari ja Lehtisaari-itään päin minua ei saisi.Olen 32v asuni Länsi-helsingissä ja täällä paljon mukavia lapsi ystävällisiä alueita

oot oikeessa..länsipuolelta ei ihan hevillä lähe itään...mä oon päässy pikkuhuopalahdesta maunulaan asti :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

oot oikeessa..länsipuolelta ei ihan hevillä lähe itään...mä oon päässy pikkuhuopalahdesta maunulaan asti :D

Minä Lauttasaaresta Munkkivuoren kautta Lehtisaareen.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

No näin :)
Mä oon 37 vuodessa päässy Etelä-Haagasta Lassilaan :laugh:

lapsiperheenä en ettisi mitän mummoaluetta vaan nimenomaan niitä lapsiperhealueita. Ei siitä mitään tuu jos lapsilla ei ole kavereita. Itse olen jo aikas monta vuotta asunut itä-hesassa ja hyvin tänne on kotiutunut.

Yhteistyössä