V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites oulunkulä,kumpula,käpylä,viikki?
Alkuperäinen kirjoittaja lastentarhanope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites oulunkulä,kumpula,käpylä,viikki?
mukavia alueita noi kaikki, mutta aikas kalliita, Viikissä on tosi huonot palvelut ja terveyskeskukseen pitkä matka
Muuttaisin heti, jos olisi tarpeeksi rahaa. Erityisesti vanha Puu-Käpylä on ihana.Alkuperäinen kirjoittaja ???:milllanen asuinpaikka on Koskela ja käpylä?
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Riippuu hinnasta ja ostamassa vai vuokraamassa?Itse suosin Lauttasaari,Munkkivuori,Töölö, Kulosaari ja Lehtisaari-itään päin minua ei saisi.Olen 32v asuni Länsi-helsingissä ja täällä paljon mukavia lapsi ystävällisiä alueita
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Riippuu hinnasta ja ostamassa vai vuokraamassa?Itse suosin Lauttasaari,Munkkivuori,Töölö, Kulosaari ja Lehtisaari-itään päin minua ei saisi.Olen 32v asuni Länsi-helsingissä ja täällä paljon mukavia lapsi ystävällisiä alueita
oot oikeessa..länsipuolelta ei ihan hevillä lähe itään...mä oon päässy pikkuhuopalahdesta maunulaan asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Riippuu hinnasta ja ostamassa vai vuokraamassa?Itse suosin Lauttasaari,Munkkivuori,Töölö, Kulosaari ja Lehtisaari-itään päin minua ei saisi.Olen 32v asuni Länsi-helsingissä ja täällä paljon mukavia lapsi ystävällisiä alueita
oot oikeessa..länsipuolelta ei ihan hevillä lähe itään...mä oon päässy pikkuhuopalahdesta maunulaan asti![]()