V
"vieras"
Vieras
pitäisi mennä metrolla kampista itäkeskukseen ja mukana vaunut, joten hissiä tarvitsen. Missä kohtaa kampin kauppakeskusta on hissi jolla pääsee metroasemalle? entä onko itäkeskuksessa hissejä metroasemalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Parikin hissiä ainakin on Kampissa. Ite käytän aika paljon sen pelikaupan (K-Supermarketin vieressä) vieressä olevaa hissiä. Itiksessäkin taatusti on hissi, sen siisteydestä en vaan oo varma...
Parikin hissiä ainakin on Kampissa. Ite käytän aika paljon sen pelikaupan (K-Supermarketin vieressä) vieressä olevaa hissiä. Itiksessäkin taatusti on hissi, sen siisteydestä en vaan oo varma...
Asian vierestä, mutta vihdoinkin joku muu kuin minä näkee sen gekkojutun VIHREÄNÄ! Kaikki muut aina väittävät keltaiseksi.(Anttila, vihreä "gekkotiilikumpu").
Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26182057:Asian vierestä, mutta vihdoinkin joku muu kuin minä näkee sen gekkojutun VIHREÄNÄ! Kaikki muut aina väittävät keltaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26182057:Asian vierestä, mutta vihdoinkin joku muu kuin minä näkee sen gekkojutun VIHREÄNÄ! Kaikki muut aina väittävät keltaiseksi.
Siinä oven vieressä. Toinen hissi löytyy käytävän toisesta päästä, portaiden vierestä.Kaksosten rattaiden kanssa kaukoliikenteen bussiin ? Onko hissi missä?