Helsinki - Falkulla / Tapanila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pegasus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pegasus

Jäsen
02.07.2004
191
0
16
Ollaan vähän aikaa sitten muutettu alueelle ja ulkoilu seuraa kaipailisin. Itselle ja lapsille. Olen 25v ja lapset 2v ja 8kk.

Myös jumppaan olisi kiva saada kaveria, jos vaikka sitten saisi itseään paremmin niskasta kiinni;)

Laita osoitteesi niin yritän vastailla

hei olen itse myös muuttamassa siihen lähistölle marraskuun alussa!! laita ihmeessä meiliä!! niin tutustutaan entuudestaan tapanila ja fallkulla alue on tuttua!! anniina821@hotmail.com itselläni on 2vpoika ja toista odotan syntyväksi 03/07

Heissan!

Minä asun myös Fallkullassa. Olen 29v muutaman päivän päästä :) Odotan ensimmäistä lasta laskettu aika on 12.12. Jumppassa olen käynyt Erällä, oikein mukavia jumppia. Olisi kiva tutustua muihin äiteihin tässä lähellä niin sitten voi lähteä ulkoilemaan yms.

Minun osoite: annefranco@yahoo.com

Hei santtu!

En ole saanut mailiasi, voisitko laittaa uudestaan. On ehkä voinut mennä roskapostin joukkoon. Laitatko vaikka mailia uudelleen tai osoitteesi niin voin vastata.

Terv: pikkumyy77

Tässä ois kans yks seuraa kaipaileva äippä lähistöltä, tyttö on puolivuotias. Ois kiva saada tältä alueelta vaunuilu-ja kahvitteluseuraa. Meiliä saapi laittaa, jenkka@city.fi.

Yhteistyössä