Töihin paluusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kokemuksia kaipailisin kun mietin toista lasta ja töihin paluuta. Eli suunnitelmissa olisi lapsille ikäeroksi noin 3 vuotta ja vielä olen siis lapsen kanssa kotona.
Mietin jos menisin töihin kun lapsi on n.2v ja siinä sitten pikkuhiljaa antaisi luvan toiselle tulla jos on tullakseen. Jos heti tärppää niin ehtisin töissä olla sen n.8kk ja lapsi tämän ajan päiväkodissa. Onko kukaan toiminut näin? Mietin onko julmaa lapsen ensin totutella päiväkotielämään ja sitten ottaaki heti pois sieltä?
Itseäni ajatellen olisi mukava käydä välillä töissä niin jaksaa taas paremmin olla kotona. Ja saisi rahaa taas säästöön tulevaa hoitovapaata varten.

mun esikoinen meni päiväkotiin 1,5v:nä ja toiste en sitä virhettä toista, lapsi oli kokoajan kipeenä ja mä jouduin olemaan pois töistä tosi paljon. 2v sitten otin pois päiväkodista ja siirtyi kotihoitoon mummon hoitama ja sairastelut päättyi siihen. kuopus syntyi kun esikoinen oli 3v3kk ja ollut kotona siis 2v lähtien ja nyt käynyt kerhossa 3 kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan :)

mun esikoinen meni päiväkotiin 1,5v:nä ja toiste en sitä virhettä toista, lapsi oli kokoajan kipeenä ja mä jouduin olemaan pois töistä tosi paljon. 2v sitten otin pois päiväkodista ja siirtyi kotihoitoon mummon hoitama ja sairastelut päättyi siihen. kuopus syntyi kun esikoinen oli 3v3kk ja ollut kotona siis 2v lähtien ja nyt käynyt kerhossa 3 kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan :)

Ihan kiva vaihtoehto, mutta kaikilla ei isovanhemmat pysty hoitamaan.

Yhteistyössä