V
vierailija
Vieras
Jokainen saa kuitenkin tehdä mitä haluaa mutta ei mitään kouluruokailua pidä mennä paskomaanPurra ja Halla-aho kuitenkin on? Eikö ne molemmat ole kasvissyöjiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokainen saa kuitenkin tehdä mitä haluaa mutta ei mitään kouluruokailua pidä mennä paskomaanPurra ja Halla-aho kuitenkin on? Eikö ne molemmat ole kasvissyöjiä
Eikö sitten kannattaisi syödä kunnolla pelkkää lihaa jos laihduttaa?Kasvisruoka ei pidä nälkää samoin kun sekaravinto. Olen syönyt kasvisravintoa koska pudotan painoa ja huomannut, että kasvisruokaa tai heviä joutuu syömään useammin.
No eihän vasemmisto sitä tajuaKasvisruoka ei pidä nälkää samoin kun sekaravinto. Olen syönyt kasvisravintoa koska pudotan painoa ja huomannut, että kasvisruokaa tai heviä joutuu syömään useammin.
Käytössä tulee olla myös sekä B-vitamiinilisä että rauta.
Riittääkö kasvavalle lapselle yksi ateria koulupäivän ajaksi? Ainakin koulun jälkeen kotona olisi tärkeää että ruokaa on saatavilla helposti ettei ravinnon tarvetta kuitata Lidlin pullalla, energiajuomalla tai makeisilla.
Olen kokeillut molempia ja nyt kasvispohjaisella paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa 7 kiloa.Eikö sitten kannattaisi syödä kunnolla pelkkää lihaa jos laihduttaa?
Välttelemällä sokeria paino putoaa helpoiten.Olen kokeillut molempia ja nyt kasvispohjaisella paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa 7 kiloa.
Liiallinen proteiinin saanti rasittaa munuaisia.
Jos ei muutenkaan ole syönyt sokeria, makeisia, kakkuja, keksejä, jäätelöä, pullaa, alkoholia, hunajaa, limua.... eikä paino pudonnut? Meillä kuluu vajaa kilo sokeria vuodessa eli sitä käytetään todella vähän.Välttelemällä sokeria paino putoaa helpoiten.
Olen kokeillut molempia ja nyt kasvispohjaisella paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa 7 kiloa.
Liiallinen proteiinin saanti rasittaa munuaisia.
NiinpäSun köyhyys on kuule ihan sun omaa syytä.